نقش مرکبات در رژیم لاغری
انجمن تغذیه آلمان مصرف روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات را توصیه می کند. شما می توانید ویتامین های بیشتری را در محصولات لبنی، ماهی، گوشت و تخم مرغ پیدا کنید. در واقع استفاده از مرکبات در رژیم لاغری سبب بهبود وضعیت کاهش وزن می‌شود. شما می توانید هر آنچه را که باید بدانید و […]

انجمن تغذیه آلمان مصرف روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات را توصیه می کند. شما می توانید ویتامین های بیشتری را در محصولات لبنی، ماهی، گوشت و تخم مرغ پیدا کنید. در واقع استفاده از مرکبات در رژیم لاغری سبب بهبود وضعیت کاهش وزن می‌شود. شما می توانید هر آنچه را که باید بدانید و مراقب آن باشید را در اینجا پیدا کنید …

آیا می توانید ادعا کنید که این مقدار را مثلاً با خوردن سیب، گوشت یا توت پوشش می دهید؟ تامین کافی ویتامین ها و مواد معدنی برای ارگانیسم ما ضروری است، زیرا آنها از جمله به عملکرد طبیعی سیستم عصبی، متابولیسم طبیعی پروتئین و گلیکوژن و متابولیسم طبیعی اسیدهای چرب کمک می کنند.

اهمیت استفاده از مرکبات در رژیم لاغری

نقش مرکبات در رژیم لاغری

تقریباً همه ویتامین ها ضروری هستند، یعنی برای بقا ضروری هستند. ارگانیسم ما خود نمی تواند این مواد را تولید کند و بنابراین به یک منبع خارجی از طریق غذا وابسته است. تنها استثناها ویتامین D است که با کمک نور خورشید تولید می شود و ویتامین K که توسط باکتری ها در روده انسان تولید می شود.

مرکبات تعریفت ویتامین های مورد نیاز بدن را در زمان رژیم تامین می‌کنند.

اگر رژیم غذایی متعادل تضمین شده باشد و نیازهای روزانه انجمن تغذیه آلمان برآورده شود، نیازی به مکمل های ویتامین نیست. اشکال دیگر علائم کمبود ویتامین می تواند در شرایط زیر رخ دهد: بیماری ناشی از سرماخوردگی یا آنفولانزا، رژیم غذایی نامتعادل، مشکلات مزمن معده و روده، رژیم غذایی به عنوان گیاهخوار یا هنگام ورزش کردن. به عنوان مثال، تامین بهینه اسید فولیک برای زنان باردار بسیار مهم است، زیرا در غیر این صورت خطر بدشکلی در کودکان افزایش می‌یابد.

با کمک نظرسنجی از مشتریان و مصاحبه های تخصصی خود متوجه شدیم که بسیاری از افراد از کمبود ویتامین رنج می برند. به همین دلیل، با ویتامین های روزانه خود، مکملی را ارائه می دهیم که تامین روزانه ویتامین ها و مواد معدنی را تضمین می کند!

مطالب مرتبط  همه چیز درباره رژیم غذایی شوک

مزایای استفاده از مرکبات در رژیم لاغری

نقش مرکبات در رژیم لاغری

مزایا و نحوه عملکرد ویتامین های روزانه از egg.de

ویتامین های روزانه از egg.de حاوی مهمترین ویتامین ها و مواد معدنی است. ما در واقع مزایا و نحوه عملکرد این ویتامین ها را برای شما آماده کرده ایم.

ویتامین A: در تخصص سلولی نقش دارد.

ویتامین D: ویتامین D که عمدتاً در تخم مرغ یافت می شود برای متابولیسم کلسیم و فسفات و معدنی شدن استخوان ضروری است.

ویتامین E: شما می توانید آن را عمدتا در فلفل ها پیدا کنید. ویتامین E به محافظت از سلول ها در برابر استرس اکسیداتیو کمک می کند.

ویتامین C: ویتامین C شناخته شده به عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن و کلاژن سازی طبیعی برای عملکرد تنظیم شده پوست کمک می کند.

ویتامین B1: ویتامین B1 که عمدتا در سیب زمینی و گوشت خوک یافت می شود، نقش مهمی ایفا می کند و به متابولیسم طبیعی انرژی و عملکرد سیستم عصبی کمک می کند.

ویتامین B2: نقش اساسی در متابولیسم طبیعی انرژی دارد و به عملکرد طبیعی سیستم عصبی کمک می کند.

ویتامین B6: آووکادو تامین کننده مهم ویتامین B6 است. این ویتامین به متابولیسم طبیعی پروتئین و گلیکوژن و تشکیل گلبول های قرمز کمک می کند.

اسید فولیک: تامین کافی برای زنانی که می خواهند بچه دار شوند بسیار مهم است. پدیده های طبیعی عمدتا در رازیانه و کلم بروکلی یافت می شود. اسید فولیک در تقسیم سلولی نقش دارد.

پانتوتنیک اسید: به سنتز و متابولیسم طبیعی هورمون های استروئیدی، ویتامین D و برخی از انتقال دهنده های عصبی کمک می کند.

بیوتین: بیوتین که عمدتاً در دانه‌های کنجد و تخم‌مرغ یافت می‌شود، به حفظ موهای طبیعی، غشاهای مخاطی و پوست طبیعی کمک می‌کند.

اهمیت مواد معدنی موجود در مرکبات در رژیم لاغری

علاوه بر ویتامین ها، مواد معدنی و عناصر کمیاب نیز نقش مهمی در عضلات و اعصاب ما دارند. مواد معدنی شامل سدیم، پتاسیم، منیزیم و فسفات است. با یک رژیم غذایی متعادل، معمولاً کمبود مواد معدنی وجود ندارد. در اینجا نیز توصیه می کنیم: اگر مطمئن نیستید که دچار کمبود مواد معدنی شده اید یا خیر، این مورد را با پزشک یا داروساز مورد اعتماد خود در میان بگذارید.

عناصر کمیاب مواد معدنی هستند که بدن ما فقط به مقدار بسیار کمی به آنها نیاز دارد. با این وجود، جایگاه ثابت آنها در رژیم غذایی روزانه را نباید دست کم گرفت. به عنوان مثال، آنها جزء مهم آنزیم ها، عملکرد غده تیروئید یا تضمین سلامت دندان ها هستند.

مطالب مرتبط  کالری دلمه کلم چقدر است؟

روی: شما می توانید آن را عمدتا در صدف ها پیدا کنید. روی در درجه اول توسط آنزیم ها و هورمون های متعدد مورد نیاز است.

آهن: برای خون سازی ضروری است. پیدایش طبیعی: گوشت و عدس

منیزیم: منیزیم که در درجه اول در نخود و تخمه کدو یافت می شود، به متابولیسم طبیعی انرژی کمک می کند.

ویتامین ها و مواد معدنی اجزای سازنده اولیه زندگی و ضروری برای ارگانیسم ما هستند. بدن ما نمی تواند خود این مواد مغذی را تولید کند، بنابراین باید به مقدار کافی از طریق غذا به صورت روزانه مصرف شود. اگر نیاز روزانه (روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات طبق DGE) نمی تواند به طور کامل پوشش داده شود، ویتامین های روزانه از Foodspring® یک مکمل غذایی معقول است.

با توجه به اجزای تشکیل دهنده مهم ترین ویتامین ها، مواد معدنی و عناصر کمیاب، ویتامین های روزانه یک منبع همه جانبه از مهمترین ریزمغذی ها را به شما ارائه می دهد.

واقعا آب لیمو چقدر سالم است؟

نقش مرکبات در رژیم لاغری

اگر به آنچه در آب لیمو فشرده و اسیدیته لیمو وجود دارد نگاه کنیم، به سرعت پاسخ داده می شود. ما از محتوای بالای ویتامین C و پتاسیم خوشحالیم. منیزیم و پکتین نیز نقش دارند.

ویتامین C به عنوان تقویت کننده سیستم ایمنی بدن

ویتامین C یک پاک کننده عالی رادیکال های آزاد است، به جذب آهن کمک می کند و سیستم ایمنی را تحریک می کند. اگر سیستم ایمنی تقویت شود، بهتر در برابر عفونت ها محافظت می کنیم. اثر ضد باکتریایی آب لیمو در آب نیز به شکل خاصی از ناحیه گلو و در نتیجه در برابر سرماخوردگی و بوی بد دهان محافظت می کند.

قدرت قلیایی برای اسید زدایی در بدن

شکر، آرد سفید، گوشت، ماهی، پنیر – رژیم غذایی ما معمولاً مقدار pH ما را به محدوده اسیدی می رساند، که مسئول انواع فرآیندهای نامطلوب در بدن است. با وجود طعم ترش، آب لیمو و لیمو قلیایی هستند و بنابراین اسیدیته ما را متعادل می کنند، که بسیار سالم است و ما را شاداب تر، جوان تر و پرانرژی تر می کند. اسید کمتر در خون نیز از بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند و به فرآیندهای بهبودی کمک می کند. در ضمن، خاصیت قلیایی لیمو به کاهش سطح اسید اوریک در بدن نیز کمک می کند که از حملات نقرس و درد مفاصل جلوگیری می کند.

آب لیمو به عنوان یک درمان شادابی برای پوست

مطالب مرتبط  تثبیت وزن بعد از رژیم

درمان تازه برای پوست

پیری پوست، از جمله، توسط رادیکال های آزاد ترویج می شود. یک لیوان آب لیمو صبحگاهی آنتی اکسیدان های زیادی را وارد بدن می کند که بلافاصله دست به کار شده و رادیکال ها را خنثی می کند. این در صورت نیز قابل مشاهده است. به طور مرتب از قدرت لیمو استفاده کنید و به زودی تأثیر آب لیمو را خواهید فهمید.

لیمو به هضم غذا کمک می کند و در برابر نفخ شکم کمک می کند

اگر مشکل هضم یا نفخ دارید، تأثیر بسیار مثبتی دارد. آب لیمو از آب معده در هضم کمک می کند و به شکم هوا کمک می کند.

روند بازسازی را تقویت می کند و کبد را تقویت می کند

یک لیوان آب لیمو نه تنها باید از نیروی پایه برای اسید زدایی پشتیبانی کند، بلکه یک لیوان آب گرم لیمو به ویژه باید کبد را تقویت کند و روند بازسازی و در نتیجه تجدید سلول ها را تقویت کند. آب لیمو برای کبد ملایم است زیرا به هضم غذا کمک می کند و تجزیه چربی و قند را برای بدن آسان تر می کند.

نتیجه

استفاده از مرکبات در رژیم لاغری بسیار مهم است. نوشیدن یک لیوان آب لیمو یا پرتغال  در صبح و عصر فواید زیادی برای شما و بدنتان دارد. آب مخلوط با آب و اسید لیمو سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند، ویتامین C اضافی بدن شما را تامین می کند، از هضم و اسید زدایی حمایت می کند و رنگ چهره را تقویت می کند. با این حال، نباید به طور کامل به آب لیمو تغییر دهید، زیرا آب لیمو بیش از حد می تواند تأثیر بدی روی دندان های شما داشته باشد. با این حال، می توانید با خیال راحت هر روز یک یا دو لیوان آب لیمو را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا از سلامتی و بدن خود حمایت کنید.

×
×

سبد خرید