مواثر ترین رژیم لاغری چیست؟
مواثر ترین رژیم لاغری چیست؟ پاسخ شما را ناامید خواهد کرد: راه حل معجزه وجود ندارد! اما راه حل هایی وجود دارد. این وظیفه شماست که بسته به سلیقه ، سبک زندگی ، متابولیسم و ​​موارد منع مصرف پزشکی خود ، رژیم غذایی مناسب شما را پیدا کنید. زیرا این مسئله برای به خطر انداختن […]

مواثر ترین رژیم لاغری چیست؟ پاسخ شما را ناامید خواهد کرد: راه حل معجزه وجود ندارد! اما راه حل هایی وجود دارد. این وظیفه شماست که بسته به سلیقه ، سبک زندگی ، متابولیسم و ​​موارد منع مصرف پزشکی خود ، رژیم غذایی مناسب شما را پیدا کنید. زیرا این مسئله برای به خطر انداختن سلامتی شما برای چند سوء تفاهم بد نیست.

مواثر ترین رژیم لاغری کدام است؟

مواثر ترین رژیم لاغری

هر سال ، مجله آمریکایی اخبار و گزارش های جهانی ایالات متحده در پایان 40 رژیم غذایی است. طبقه بندی بر اساس معیارهای مختلفی است: کاهش وزن البته ، اما همچنین مزایای سلامتی. در این قسمت از مقاله مواثر ترین رژیم لاغری برای شما آورده شده است.

مدیترانه (یا کرتان)

 رژیم مدیترانه ای همه چیز دارد. چند سال است که او مقام اول را در تریبون به دست آورده است. میوه ، سبزیجات ، غلات ، حبوبات ، ماهی ، چربی های خوب و روغن زیتون رژیم غذایی مناسب برای احساس تعطیلات در تمام طول سال است.

برای قلب ، دیابت ، افسردگی یا پوکی استخوان مناسب است ، همچنین می تواند تا دو سال زندگی اضافی را نجات دهد.

اثر سوم: ضعف آن در اسیدهای چرب اشباع باعث کاهش وزن شما می شود. با این حال ، انتظار معجزه ای ندارید. اگر این رژیم غذایی کامل بود ، مشخص می شد. اشکالاتی دارد. بله ما برمی گردیم … اما به آرامی … و مطمئناً. در مورد رژیم کرت در اینجا بیشتر بدانید.

مطالب مرتبط  کالری مصرفی بوکس چقدر است؟

خط تیره

یکی از موثر ترین رژیم های غذایی است که در ابتدا برای مبارزه با فشار خون بالا در نظر گرفته شده است ، رویکردهای رژیم غذایی برای کاهش فشار خون بالا و همچنین اجازه می دهد تا تعادل را روشن کند.

این یک رژیم با مبنای پزشکی است ، بنابراین دقیق و نظارت شده است. با او ، جای تعجب نیست. یک میز ، با توجه به جنس ، سن و فعالیت بدنی ، غذا و نسبت هایی را که همه می توانند روزانه بخورند ، شرح می دهد. این برنامه به میوه ها و سبزیجات و کلبه های چربی ، محصولات فرآوری شده ، شکر و نمک افتخار می کند.

بر روی کاغذ ، به نظر می رسد پیروی از آن بسیار آسان است. این ماده بسیاری از غذاها مانند غلات کامل ، گوشت بدون چربی ، ماهی ، حبوبات ، محصولات لبنی پوستی یا نیمه خمیده را مجاز می کند. در واقعیت ، مانند هر رژیم غذایی ، برای دیدن اولین اثرات آن به سازگاری نیاز دارد.

انعطاف پذیر

رژیم غذایی انعطاف پذیر اغلب به عنوان تکامل انتخاب شده از حالت غذا ذکر می شود تا یک راه حل برای کاهش وزن. اصل: برای کاهش مصرف گوشت و ماهی به نفع پروتئین های سبزیجات.

غالباً به منظور حفظ سیاره اتخاذ می شود ، برای سلامتی نیز مفید است. همراه با سبک زندگی سالم ، به یافتن یک شبح پالایش طولانی مدت کمک می کند.

WW

WW  یکی از مواثر ترین رژیم های غذایی عالی برای کاهش وزن است. برنامه فروش Weight Watchers که در سال 1963 راه اندازی شد ، توسط چندین نسل از زنان مورد آزمایش و تأیید قرار می گیرد. همچنین توسط متخصصان تغذیه و مقامات بهداشتی شناخته می شود.

مطالب مرتبط  رژیم ضد التهابی چیست؟

متعادل ، شخصی ، برای جلوگیری از هرگونه ناامیدی یا کمبود طراحی شده است. دارایی اصلی آن؟ هیچ غذایی ممنوع نیست! نه ظرافت و نه الکل. این وظیفه شماست که محاسبات خود را برای شمارش نکات خود بیرون بیاورید. مضرات آن: هزینه آن و برای برخی ، آزادی بیش از حد.

فکر

ذهن مشتق رژیم های مدیترانه ای و داش است. این غذای مناسب برای مغز ما مانند سبزیجات سبز برگ ، آجیل ، انواع توت ها است. در کالری ضعیف ، اما سرشار از عناصر مغذی ، کلم ، آرگولا و اسفناج ، غذاهای لاغر ، متحدین خط و مغز شما هستند!

رژیم های غذایی بحث برانگیز: معجزه یا خطر؟

مواثر ترین رژیم لاغری

برای کامل بودن ، بیایید حدود 4 نوع دیگر از درمان های محبوب مواد غذایی ، که به عنوان معجزه آسا ارائه شده است ، برویم.

کتو (یا کتوژنیک)

رژیم دیگری که مورد بحث قرار می گیرد: کتوژن ، که به آن رژیم کتو نیز گفته می شود. اگرچه محبوبیت آن نشان داده نشده است. متخصصان تغذیه علیه آن توصیه می کنند زیرا سرشار از چربی و در کربوهیدرات ها بسیار محدود هستند. در مورد رژیم کتو اینجا بیشتر بدانید.

یک سبک زندگی سالم بیش از یک رژیم غذایی اتخاذ می کنید؟

مواثر ترین رژیم لاغری

رژیم غذایی خود را متعادل کنید

پیروی از یک برنامه لاغری می تواند برای برخی از زنان محدود کننده باشد. مقاومت در برابر وسوسه ها دشوار است وقتی کودکان کیک را با میان وعده می خورند. دشوار نیست که بعد از یک روز طولانی در محل کار ، خود را روی یک مربع شکلات پرتاب کنید. راه حل شاید در اتخاذ تعادل غذایی بهتر به صورت روزانه نهفته باشد ، و تفاوت هایی را ایجاد می کند.

غذاهای لاغری که به نفع غذا بخورند به روشی متعادل تر؟ میوه ها و به ویژه اپل به دلیل اثر سرکوب کننده اشتها. سبزیجات خام ، سبک و خیلی کالری ؛ ماهی لاغر و گوشت سفید ؛ آجیل و دانه های روغنی ؛ پنیرهای بز تازه. محتویات صفحات ، ظروف و همراهان خود را تغییر دهید. وقتی با لذت غذا می خوریم بهتر می خوریم.

مطالب مرتبط  مقدار کالری مصرفی در هر ورزش چقدر است؟

مطمئناً خود را آهسته تر اصلاح می کنید ، اما بدون ناامیدی و با روحیه خوبی.

فعالیت بدنی منظم را تمرین کنید

ما به شما اعطا می کنیم ، این عبارت آسان ، بیش از حد مورد استفاده و آلودگی است. اما واقعیت این است که ، برای سالم ماندن ، سازمان بهداشت جهانی (WHO) توصیه می کند 2.5 ساعت فعالیت های بدنی در هفته انجام شود. 2h30 از ورزش که به نگه داشتن خط نیز کمک می کند ، پاها را فیوز می کند ، ABS را جلب می کند ، بهزیستی می کند و احتمالاً به ایده آل بدن تابستانی می رسد. و از دست دادن در عضلات برای رژیم غذایی.

در حالی که از برخی رژیم های غذایی اجتناب می شود و برخی دیگر توصیه می شود ، رژیم غذایی بهتر و ایده آل بدون مضرات وجود ندارد. بهترین موردی است که مناسب شما است. و بیش از “انجام رژیم غذایی” ، نکته مهم ، تعادل رژیم غذایی شما در طول زمان است. با نگه داشتن ضروری: احساس خوبی در بدن و سر خود ، با پوند اضافی یا کمتر.

برای دریافت رژیم غذایی آنلاین با شماره 09125258034 تماس حاصل کنید.

×
×

سبد خرید