رژیم متابولیک چیست؟
رژیم متابولیک روی لبان همه است. او قول می دهد که در کمترین زمان ممکن تا حد امکان وزن خود را کاهش دهد. ما به شما نشان خواهیم داد که پشت رژیم متابولیک چیست و آیا واقعاً می توانید وزن خود را با آن کاهش دهید. رژیم متابولیک چیست؟ رژیم متابولیک یک رژیم کاهش دهنده […]

رژیم متابولیک روی لبان همه است. او قول می دهد که در کمترین زمان ممکن تا حد امکان وزن خود را کاهش دهد. ما به شما نشان خواهیم داد که پشت رژیم متابولیک چیست و آیا واقعاً می توانید وزن خود را با آن کاهش دهید.

رژیم متابولیک چیست؟

رژیم متابولیک

رژیم متابولیک یک رژیم کاهش دهنده است که برای تحریک متابولیسم در نظر گرفته شده است. این تغییر در عادات غذایی است که معمولاً برای مدت کوتاهی انجام می شود. با انتخاب خاصی از غذاها، بدن شما باید بیش از حد معمول کالری بسوزاند. به این ترتیب، این رژیم برای کاهش وزن سریع در نظر گرفته شده است.

اکثر مردم در مورد یک رژیم متابولیک صحبت نمی کنند، اما ویژگی های متفاوتی دارد. با این حال، عملکرد آنها یکسان است.

هر چیزی جز یک راه حل مدل. توصیه های فردی که کاملاً با سطح تناسب اندام و اهداف شما سازگار است. چک بدن رایگان ما نکات تغذیه فردی و توصیه های محصول را در اختیار شما قرار می دهد. بهترین نکات را برای تناسب اندام خود دریافت کنید!

رژیم متابولیک چگونه کار می کند؟

متابولیسم کندتر، متابولیسم سریعتر، متابولیسم را تحریک می کند – احتمالاً همه اینها را در زندگی روزمره خود شنیده اید.

در رژیم متابولیک، شما در یک دوره 14 روزه بیشتر غذاهای با محتوای پروتئین بالا می خورید و از کربوهیدرات ها اجتناب می کنید. در عین حال، خود را در دریافت کالری و به سه وعده غذایی بسیار محدود می کنید. او به شما قول می دهد که در عرض 14 روز ده کیلوگرم وزن کم کنید بدون اینکه اثر یویو داشته باشید.

مطالب مرتبط  کمر باریک با رژیم لاغری یک آرزو تا واقعیت

کدام غذاها ممنوع/مجاز هستند؟

رژیم متابولیک

  • غذاهای ممنوعه غذاهای مجاز
  • گوشت چرب و ماهی چرب
  • گوشت گاو، گوشت خوک، گوشت بدون چربی سالمون و ماهی بدون چربی
  • مرغ، ترکیه، ماهی تن
  • کربوهیدرات ها
  • نان، پاستا، برنج، سیب زمینی، کینوا سبزیجات کم کربوهیدرات
  • کلم بروکلی، گل کلم، قارچ
  • میوه کربوهیدرات
  • موز، انگور میوه های کم کربوهیدرات
  • زغال اخته، انبه، هلو
  • چربی ها و روغن ها
  • کره، روغن کلزا، روغن زیتون کاهو
  • آرگولا، کاهوی یخ، گیاهان و ادویه جات ترشی جات
  • شکر، الکل و نیکوتین پنیر خامه ای کم چرب، تخم مرغ، پنیر لپه کم چرب، توفو

اما برای ما، چنین رژیم سختی با کاهش وزن سالم همراه نیست. تغذیه سالم باید همیشه سرگرم کننده و طولانی مدت باشد. و نه تنها شامل ممنوعیت ها است. این همچنین به شما کمک می کند تا از اثر یویو جلوگیری کنید. کنجکاو؟ در مقاله ما در مورد نکات و ترفندهای کاهش وزن می توانید نکاتی برای کاهش وزن طولانی مدت دریافت کنید.

رژیم متابولیک شکلی از رژیم کم کربوهیدرات است، تقریباً یک رژیم بدون کربوهیدرات – که بسیار کمتر انقلابی به نظر می رسد.

رژیم غذایی مبتنی بر فرضیاتی است که بر فرآیندهای بیوشیمیایی مختلف در بدن ما تأثیر می گذارد و هدف آن افزایش سرعت متابولیسم است.

رژیم متابولیسم: چگونه به کاهش وزن کمک می کند؟

متابولیسم تمام فرآیندهایی است که در آن بدن ما اجزای غذا را پردازش می کند. کاتابولیسم اجزای غذای مصرف شده را برای تولید انرژی تجزیه می کند. در فرآیندهای کاتابولیک، درشت مغذی ها تجزیه می شوند. به عنوان مثال، کربوهیدرات ها به قندهای (ساده) تجزیه می شوند. فرآیندهای آنابولیک از انرژی برای ساختن مواد پیچیده استفاده می کنند، به عنوان مثال برای تشکیل پروتئین ها. فرآیندهای آنابولیک و کاتابولیک به هم مرتبط هستند. این امر صحبت از متابولیسم THE ONE را دشوار می کند.

در رژیم متابولیک مصرف کربوهیدرات خود را به شدت کاهش می دهید. بدن شما زمانی که به انرژی نیاز دارد از ذخایر چربی شما استفاده می کند. در نتیجه بدن شما چربی بیشتری می سوزاند. محتوای پروتئین بالا تضمین می کند که بدن شما از عضلات شما برای انرژی استفاده نمی کند. به طوری که در طول 14 روز نه تنها به شکل آب وزن کم می کنید، افزایش محتوای پروتئین نیز حفظ آب بیشتر در بدن را تضمین می کند.

مطالب مرتبط  کالری آش‌ جو چقدر است؟

مصرف کمتر کربوهیدرات به معنای ثابت نگه داشتن سطح قند خون است. اگر کربوهیدرات بیشتری بخورید، این منجر به افزایش سطح قند خون می شود. برای جبران این، بدن با ترشح انسولین بیشتر واکنش نشان می دهد.

انسولین به سلول های ماهیچه ای و چربی ما سیگنال می دهد تا مواد مغذی را جذب کنند.

فروشگاه های کربوهیدرات ما محدود است. بنابراین بدن ما با کمک انسولین هر گرم قند اضافی را به چربی به شکل گلوکز تبدیل می کند. فرآیندهای ساخت و تجزیه به طور همزمان در متابولیسم ما انجام نمی شود، به همین دلیل است که انسولین از چربی سوزی جلوگیری می کند. بر این اساس، رژیم متابولیک با رژیم کم کربوهیدرات – پروتئین بالا، متابولیسم را افزایش می دهد و کالری را آب می کند.

نکته ما:

تکه های پروتئینی ما قدرت کامل پروتئین را برای شما فراهم می کند: نیروگاه های واقعی با محتوای فیبر بالا. گرسنگی آزاردهنده دیروز بود.

رژیم متابولیک: واقعاً چه چیزی برای شما به ارمغان می آورد؟

رژیم متابولیک

بدن شما سازگار می شود و انرژی بیشتری از ذخایر چربی به دست می آورد. با این کار او را در عرض 14 روز در وضعیت اضطراری قرار می دهید. رژیم متابولیک می تواند منجر به کاهش وزن قابل توجه با کمبود شدید کالری و ممنوعیت کربوهیدرات شود. ممنوعیت غذا نیز در دراز مدت با افزایش هوس همراه است.

اگر به رژیم غذایی معمول خود بازگردید، ممکن است علیرغم مصرف متوسط ​​کربوهیدرات ها وزن اضافه کنید. زیرا سلول های چربی بدن ما خیلی سریع دوباره پر می شوند. علاوه بر این، انجام بدون کربوهیدرات همچنین به معنای انجام بدون منبع مهم انرژی است.

رژیم غذایی کوتاه مدت از این نوع برای افزایش وزن طولانی مدت توصیه نمی شود. کربوهیدرات ها یک درشت مغذی مهم هستند و برای یک رژیم غذایی سالم و متعادل مهم هستند. علاوه بر این، رژیم متابولیک هیچ اطلاعات دقیقی در مورد چگونگی ادامه پس از 14 روز ارائه نمی دهد.

مطالب مرتبط  منابع پروتئین برای رژیم لاغری

نکته ما برای کاهش وزن موفق:

ما یک رژیم غذایی متعادل با کمبود کالری متوسط ​​را توصیه می کنیم. رژیم غذایی خود را برای طولانی مدت تغییر دهید. اطمینان حاصل کنید که کسری کالری متوسطی را که بیش از 500 کالری نباشد حفظ کنید. آن را با یک سبک زندگی فعال ترکیب کنید و هیچ چیز مانع ایجاد حس خوب بدن شما نشود.

باریک و متناسب در 12 هفته به طور خلاصه.

با راهنمای شکل ما دستور العمل های سالم و تمرینات موثر را به شما نشان می دهیم. توسط کارشناسان آموزش و تغذیه طراحی شده است.

اکنون راهنمای شکل را کشف کنید

اصطلاح رژیم متابولیک اغلب با درمان متابولیک یا رژیم غذایی hCG اشتباه گرفته می شود. درمان متابولیک و رژیم غذایی hCG را باید بیشتر به عنوان تجسم های مختلف رژیم متابولیک درک کرد. اصول اولیه با رژیم کم کربوهیدرات و رژیم غذایی پر پروتئین یکسان است.

نتیجه گیری ما

رژیم متابولیک یک رژیم کم کربوهیدرات – پر پروتئین است که با آن باید ده کیلوگرم در 14 روز کم کنید

این با کمبود کالری بالا و ممنوعیت ها به دست می آید

هدف رژیم متابولیک تحریک متابولیسم شماست

این بر اساس فرآیندهای بیوشیمیایی مهم در بدن ما است

رژیم متابولیک و رژیم hCG اشکال شدیدتری از رژیم متابولیک هستند

توصیه می کنیم هیچ ممنوعیتی نداشته باشید و کمبود کالری شدید نداشته باشید

در عوض به نوع کربوهیدرات ها، کمبود کالری متوسط ​​و ورزش توجه می کنیم.

×
×

سبد خرید