کالری ناگت مرغ چقدر است؟
آیا تا به حال فکر کرده اید که در این ناگت هایی که هر روز می خوریم چیست و چگونه درست می شوند؟ آیا آنها مغذی و سالم هستند؟ یا چرا مردم حتی نیاز به تولید آنها دارند؟ کالری ناگت مرغ چقدر است؟ در این مقاله به بررسی تاریخچه و توسعه ناگت مرغ خوش طعم […]

آیا تا به حال فکر کرده اید که در این ناگت هایی که هر روز می خوریم چیست و چگونه درست می شوند؟ آیا آنها مغذی و سالم هستند؟ یا چرا مردم حتی نیاز به تولید آنها دارند؟ کالری ناگت مرغ چقدر است؟

در این مقاله به بررسی تاریخچه و توسعه ناگت مرغ خوش طعم پرداخته ایم. در کنار افشای برخی جنجال ها در مورد این محصول مرغ، می خواهیم حس کنجکاوی شما را برآورده کنیم.

 چه کسی ناگت مرغ را اختراع کرد؟

کالری ناگت مرغ

ممکن است تصور کنید که ناگت های مرغ توسط یکی از شرکت های معروف فست فود مانند مک دونالد تولید شده است. خوب، ناگت ها از نظر اجتماعی و اقتصادی تاریخ عمیق تری دارند.

اشتباه نیست اگر بگوییم که آنها به دلیل تقاضای فزاینده غذا و درمانی برای بالا بردن رژیم غذایی مناسب در ایالات متحده اختراع شدند.

قطعاتی که امروزه می شناسیم توسط رابرت سی بیکر در آزمایشگاهی در دانشگاه کرنل در اوایل دهه 1960 تولید شد. با این کار، بیکر این امکان را فراهم کرد تا محصولات مرغ بیشتری را وارد زندگی بسیاری از آمریکایی‌هایی که گوشت قرمز بیش از حد مصرف می‌کردند، وارد شود که باعث مشکلات شدید سلامتی می‌شد.

ناگت چه قسمتی از مرغ است؟

بسیاری از قسمت های مختلف مرغ را می توان مخلوط و آسیاب کرد تا ناگت درست شود. ناگت های خوشمزه ای که در رستوران ها سرو می شود معمولاً از قسمت های مرغ مانند سینه، ماهیچه ها، چربی، بافت های همبند و تاندون ها تشکیل شده است. خمیری از این قسمت ها قبل از وارد شدن به قطعاتی که می خوریم آماده می شود.

مطالب مرتبط  کالری زرشک پلو با مرغ چقدر است؟

یک ناگت مرغ 4 تکه چند کالری دارد؟

کالری ناگت مرغ

کالری ناگت مرغ بسته به سبک سرخ کردن متفاوت باشد، اما یک لقمه معمولی (1 ناگت) ممکن است حاوی 45 تا 50 کالری باشد. بنابراین، یک قسمت از 4 قطعه ناگت تقریباً حدود 180 کالری به شما می دهد، اگرچه باید هر صنعت غذایی را جداگانه بررسی کنید تا حقایق تغذیه و کالری ناگت مرغ آنها را ببینید

ارزش غذایی و کالری ناگت مرغ

یک مک ناگت مرغ چهار تکه بیش از نیمی از کالری خود را چربی دارد و 9.6 درصد از مصرف روزانه شما را شامل می شود. علاوه بر این، ناگت های چهار تکه حاوی حدود 16 گرم پروتئین هستند. در مقایسه، ناگت های 100 گرمی حاوی حدود 20 گرم چربی و 15 گرم کربوهیدرات هستند.

. ارزش غذایی و کالری ناگت مرغ 100 گرمی 302 کالری است. از این تعداد، 160 کالری از چربی حاصل می شود و این بیش از 9.5 درصد از مصرف توصیه شده روزانه شما است. توجه به این نکته مهم است که ارزش غذایی این اقلام شامل سیب زمینی سرخ کرده، نوشابه یا سس غوطه ور نمی شود. این مواد غذایی سرشار از پروتئین هستند، اما حاوی کربوهیدرات های زیادی نیز هستند.

 آیا ناگت های مرغ پروتئین بالایی دارند؟

یک مرغ ساده پر از پروتئین است. آمینو اسیدهای لازم را که بدن برای حفظ فعالیت های حیاتی خود به آن نیاز دارد، در اختیار ما قرار می دهد. به موازات این، ناگت ها با هر وعده مقدار مشخصی پروتئین به شما می دهند.

احتمالاً یک قسمت از ناگت مرغ با شش تکه تقریباً 20 گرم پروتئین تولید می کند که حدود 35 تا 40 درصد مصرف روزانه را تشکیل می دهد.

مطالب مرتبط  کاهش وزن سالم برای کودکان چیست؟

ایا کالری ناگت مرغ سالم است؟

مرغ گوشت سفید است و ما می دانیم که فوق العاده سالم است. حالا که ناگت مرغ با تکه های مرغ درست می شود. ممکن است فرض کنیم که ناگت ها سالم هستند. با این حال، ناگت ها مانند مرغ ساده نیستند زیرا فرآوری شده، بسته بندی می شوند و معمولا برای مدت طولانی تری منجمد می شوند.

به علاوه، ما باید به مواد تشکیل دهنده هر برند یا شرکت دقیق تر نگاه کنیم. بنابراین، درجه سالم بودن ناگت ها به اندازه خود مرغ مشخص نیست. بنابراین، عاقلانه تر است که ناگت های عاری از مواد ناخواسته و تهیه شده به صورت محلی را ترجیح دهیم.

 آیا ناگت های مرغ فاقد گلوتن هستند؟

گلوتن نوعی پروتئین است که در انواع زیادی از غذاهای مختلف یافت می شود. در گندم گلوتن وجود دارد و ناگت ها معمولا با انواع خاصی از گندم پوشیده می شوند.

بنابراین، تا زمانی که به آنچه در روکش وجود دارد توجه خاصی نداشته باشید، ناگت های مرغی که سرو می کنید بدون گلوتن نخواهند بود.

با این حال، ممکن است انتخاب کنید که ناگت ها را با استفاده از مواد بدون گلوتن درست کنید. با این حال، همیشه خطر آلودگی متقابل وجود دارد. بنابراین، برای لذت بردن از غذاهای بدون گلوتن واقعی، باید هنگام انتخاب رستوران ناگت مرغ عالی، دقیق باشید.

چه تعداد کربوهیدرات در کالری ناگت مرغ  وجود دارد؟

کالری ناگت مرغ

100 گرم  ناگت مرغ 30 درصد چربی دارد. با وجود محتوای چربی بالا، این ناگت ها طعم بسیار خوبی دارند. اما به یاد داشته باشید که محتویات مغذی این ناگت های فست فود ممکن است برای سلامتی شما مناسب نباشد. از آنجایی که مک دونالد از تجهیزات مشترک برای تهیه غذای خود استفاده می کند، این رستوران ها نمی توانند تضمین کنند که همه مواد بدون آلرژن هستند.

مطالب مرتبط  کالری مصرفی هندبال چقدر است؟

 ناگت چهار تکه مرغ سرشار از چربی است و ناگت چهار تکه 9.5 درصد از مقدار توصیه شده روزانه شما را دارد. همچنین، به یاد داشته باشید که اطلاعات تغذیه ای مک ناگت مرغ ده تکه را بررسی کنید. 100 گرم مک ناگت حاوی 16 گرم پروتئین و دو گرم فیبر است. این بدان معنی است که شما می توانید تا پنج ناگت در روز بدون احساس گناه بخورید.

 ناگت 100 گرمی مرغ، رایج ترین محصولات مرغ سرخ شده موجود در مک دونالد است. آنها تقریباً 20 گرم چربی، شش گرم کربوهیدرات و بیش از 16 گرم پروتئین دارند. این محصول یک میان وعده برای افراد پرمشغله ای است که دوست دارند در سفر غذا بخورند. آنها یک جایگزین عالی برای فست فود هستند و در اندازه های مختلف موجود هستند.

100 گرم ناگت مرغ در مجموع حاوی 320 کالری است. آنها از مرغ سفید بدون استخوان و آرد غنی شده ساخته شده اند و حاوی آهن کاهش یافته، آرد ذرت زرد و نشاسته گیاهی هستند. ارزش غذایی یک مک ناگت شش تکه مانند یک مک ناگت چهار تکه است. یک ناگت مرغ چهار تکه تنها وعده غذایی غنی از مواد مغذی برای اندازه سرو است.

×
×

سبد خرید