چند روش طبیعی برای لاغر کردن صورت
لاغر کردن صورت
اولین نگاه انسان ها به صورت فرد مقابل است و از این رو اگر فرم صورت زیبا و جذاب به نظر برسد شاید چندان فرم اندام به چشم نیاید. در رژیم هایی غذایی توجه به لاغر کردن اصولی صورت بدون ایجاد افتادگی بسیار مهم به نظر می رسد. از این رو برای حفظ صورت از […]

اولین نگاه انسان ها به صورت فرد مقابل است و از این رو اگر فرم صورت زیبا و جذاب به نظر برسد شاید چندان فرم اندام به چشم نیاید. در رژیم هایی غذایی توجه به لاغر کردن اصولی صورت بدون ایجاد افتادگی بسیار مهم به نظر می رسد. از این رو برای حفظ صورت از لاغر شدن های بی محابا و یا لاغر کردن صورت روش های بسیار خوب و طبیعی وجود دارد. در ادامه بیشتر با این روش ها آشنا خواهیم شد:

لاغر کردن صورت با ورزش کردن

برای اینکه عضلات صورتتان قوی شود و در حین لاغر شدن افتادگی در پوست صورت ایجاد نشود نیاز است که حتما ورزش کنید. در زمان ورزش کردن هم چربی های اضافی صورتتان آب می شود و هم عضلات گونه و غبغب تقویت می شود و بعد از کاهش وزن افتادگی مشاهده نخواهد شد.

برنامه غذایی منظم داشته باشید

بهتر است بگوییم برای اینکه صورتتان لاغر شود و یا شکمتان لاغر شود باید رژیم بگیرید. داشتن یک برنامه غذایی سالم و منظم به شما در لاغر کردن صورتتان کمک می کند. استفاده از مواد غذایی مفید، سبزیجات، استفاده مناسب از فیبر، کم کردن مواد غذایی نظیر سرخ کردنی ها به سریع تر لاغر شدن صورتتان کمک خواهد کرد. داشتن رژیم غذایی اصولی که زیر نظر پزشک تغذیه برنامه ریزی شده باشد به لاغر شدن صورت کمک خواهد کرد. بعد از ورزش کردن، این تغذیه است که به کمک شما می آید و صورتتان لاغر می کنید و یا اینکه از لاغر شدن بی اندازه شما پیشگیری می کند.

مطالب مرتبط  خستگی بهاری و تاثیر آن در افزایش وزن

آب بنوشید

نوشیدن آب در طول روز این مزیت را دارد که پوست شما از خوشکی نجات می دهد. در ضمن در همه رژیم های غذایی مصرف آب و نوشیدنی های طبیعی سفارش می شود. در این میان مصرف آب بیش از هر نوشیدنی دیگری به لاغر شدن صوتتان کمک می کند. پس خوب آب بخورید

لاغر کردن صورت

صورتتان را ماساژ دهید

ماساژ خود نوعی ورزش به شمار می آید. با ماساژ درست و اصولی صورتتان، به لاغر کردن سریع صورتتان کمک خواهید کرد. از یک روغن مفید مانند روغن جوانه گندم استفاده کنید و به آرامی روی پوست صورتتان دست بکشید و صورتتان را ماساژ دهید.

صورت خود را به شکل ماهی در بیاورید

یکی از بهترین ورزش ها که برای این کار مناسب است ورزش ماهی کردن صورت است. دهانتان را کمی باز کنید بدون اینکه لب هایتان را از هم جدا کنید. سپس لپ های خود را به داخل بکشید. صورتتان را تا 10 ثانیه به این شکل نگه دارید و هر روز 5 بار این کار را انجام دهید.

روی پوست صورتتان حوله گرم قرار دهید

با توجه به اینکه چربی های اشباع شده زیر پوست باعث چاقی صورتتان می شود، توصیه می کنیم از یک حوله گرم برای لاغر کردن صورت استفاده کنید.

چای سبز بخورید

چای سبز یکی از بهترین نوشیدنی های گرم است که با وجود آنتی اکسیدان، متابولیسم بدن را افزایش داده و باعث سوزاندن کالری بیشتر می شود. استفاده از چای سبز صبح ها قبل از صبحانه بسیار مفید خواهد بود.

×
×

سبد خرید