نکات تغذیه ای در دوران بارداری
بارداری یکی از مهم‌ترین دوره ها در زندگی یک خانم به حساب می آید. در این دوران مادر از لحاظ فیزیولوژیکی آمادگی مادر شدن را کسب می کند و از لحاظ عاطفی به جنین خود وابسته می شود . خیلی از مادران عزیز که متوجه مثبت شدن تست بارداری خود می شوند با این سوالات […]

بارداری یکی از مهم‌ترین دوره ها در زندگی یک خانم به حساب می آید. در این دوران مادر از لحاظ فیزیولوژیکی آمادگی مادر شدن را کسب می کند و از لحاظ عاطفی به جنین خود وابسته می شود . خیلی از مادران عزیز که متوجه مثبت شدن تست بارداری خود می شوند با این سوالات در ذهنشان روبرو می شوند:

چکار کنم بچه ام خوشگل بشه؟

چکار کنم بچه ام تپل بشه؟

خودم چی بخورم برای بچه مفیده؟

چی بخورم برای جنین ضرر دار؟

عزیزان خوشحال می شویم اگر سوال در زمینه رژیم بارداری و توصیه های آن دارید از مشاورین باتجربه تیم کلینیک لاغری افشاریان بپرسید.

تغذیه حین بارداری از روز اول اهمیت خاصی دارد در ضمن نیازهای جنین هفته به هفته و حتی ماه به ماه متفاوت خواهد شد لذا اهمیت تغذیه و رژیم مناسب مادر باردار اینجا اهمیت پیدا می کند.

در حالت کلی رژیم مادر باردار شامل همه گروه های غذایی غلات، چربی، پروتیین، لبنیات و میوه و سبزی می باشد .

مطالب مرتبط  رژیم لاغری ۷ روزه شکم

این تصور که به مادر می گویند شما جای دو نفر باید غذا بخوری تا بچه رشد کنه تصور غلطی است و به هیچ عنوان سندیت علمی ندارد. لطفا برای سوالات تغذیه در بارداری خود به ما پیام دهید.

×
×

سبد خرید