کالری مصرفی بدمینتون چقدر است؟
بنابراین چند بار سعی کرده‌اید به باشگاه بروید و به نظر می‌رسد این کار خیلی بزرگی است که نمی‌توانید از آن لذت ببرید. اگر چنین است، بدانید که تلاش برای کاهش وزن لزوماً خسته کننده نیست. یکی از بهترین راه‌ها برای لذت بردن از خود در حین کاهش وزن، انجام یک ورزش فعال به انتخاب […]

بنابراین چند بار سعی کرده‌اید به باشگاه بروید و به نظر می‌رسد این کار خیلی بزرگی است که نمی‌توانید از آن لذت ببرید. اگر چنین است، بدانید که تلاش برای کاهش وزن لزوماً خسته کننده نیست. یکی از بهترین راه‌ها برای لذت بردن از خود در حین کاهش وزن، انجام یک ورزش فعال به انتخاب شما به صورت روزانه است. اگر دوست دارید بدمینتون بازی کنید اما مدت زیادی است که این ورزش را انجام نداده اید، این فرصتی است که راکت و شاتل خود را شکار کنید و در حین گذراندن اوقات خوش لذت ببرید. کالری مصرفی بدمینتون بسته به نوع مبتدی و حرفه ای بودن آن متفاوت است.

کالری مصرفی بدمینتون چقدر است؟

کالری مصرفی بدمینتون

بدمینتون در هر ساعت 300-500 کالری می سوزاند. بازی بدمینتون می تواند تقریباً 300 کالری را در یک ساعت در سطح اجتماعی بسوزاند. اگر شدت بازی خود را افزایش دهید، به طور خودکار کالری بیشتری می سوزانید. بازیکنان حرفه ای می توانند در یک ساعت بازی حدود 500 کالری بسوزانند.

علت کالری مصرفی بدمینتون چقدر است؟

کالری مصرفی بدمینتون

شما از تمرینات تناوبی با شدت بالا در باشگاه می ترسید، اما اگر به شما بگوییم که بازی بدمینتون می تواند فواید و نتایج مشابهی داشته باشد، چه می شود. بدمینتون شامل بسیاری از حرکات کوچک، تیز، سریع و انفجاری با تسکین های کوتاه خنک کننده در میان است. همچنین باید به سرعت حرکت کنید تا بتوانید زمین را بپوشانید، به خصوص اگر در حال بازی تک نفره هستید.

مطالب مرتبط  دلایل عدم کاهش وزن چیست

HIIT همچنین تمرینات کوتاه اما کاملاً درگیر را دنبال می کند. تنها چیزی که نیاز دارید یک بازیکن فعال و رقابتی است که برای برنده شدن اینجاست. این نگرش شما را روی انگشتان پا نگه می دارد و پتانسیل چربی سوزی شما را افزایش می دهد.

مزایای ورزش بدمینتون

عضلات و شکل را تقویت می کند

هر شوت در بدمینتون یک تمرین تقویت‌کننده بدن است – گاهی اوقات برای آن ضربه دشوار به بالا می‌پرید یا به سمت ضربه بعدی می‌دوید تا ضربه‌ای بزنید. انجام یک مسابقه بدمینتون به بریدن پوست دور کمر، تقویت قسمت مرکزی بدن و تقویت عضلات ساق پا، باسن، چهار پا و همسترینگ کمک می کند. با انجام منظم این ورزش، استقامت و استقامت عضلات شما نیز افزایش می یابد.

مصرف آب شما افزایش می یابد

بعد از یا حتی در طول یک بازی بدمینتون با شدت بالا، در مقایسه با نشستن غیرفعال در خانه، احساس تشنگی می کنید و مصرف آب خود را افزایش می دهید. با شکستن عرق و دفع سموم همراه با آب، نیاز شما به آب نیز افزایش می یابد.

نوشیدن آب بیشتر به افزایش متابولیسم، پاکسازی بدن از مواد زائد و کاهش سطح گرسنگی کمک می کند. همچنین از احتباس آب و وزن ناشی از آن که به دلیل ذخیره آب در بدن در زمانی که به اندازه کافی از آن نمی نوشید، جلوگیری می کند. مطمئن شوید که برای رفع تشنگی، آب بنوشید و از نوشیدنی های گازدار و شیرین دیگر استفاده نکنید.

قلب شما را به روشی سالم پمپاژ می کند

درست مانند سایر عضلات بدن، قلب شما نیز نیاز به تمرین دارد. بدمینتون به حرکات پویا و چابکی نیاز دارد که قلب شما را پمپاژ می کند و شما را در منطقه چربی سوزی قرار می دهد. منطقه چربی سوزی ضربان قلب است که در آن بیشترین کالری را به طور موثر می سوزانید. قلب قوی تر همچنین گردش خون کلی در بدن را بهبود می بخشد. این همچنین به جلوگیری از گرفتگی عروق و کاهش کلسترول بد کمک می کند.

مطالب مرتبط  رژیم گیاهخواری و تاثیرات آن

فرمول محاسبه کالری مصرفی بدمینتون چگونه است؟

کالری مصرفی بدمینتون

فرمول

کالری سوزانده شده در دقیقه = (MET x وزن بدن بر حسب کیلوگرم x 3.5) ÷ 200

“MET” اندازه گیری هزینه انرژی فعالیت بدنی برای یک دوره زمانی است. می توانید MET یک فعالیت را در نمودار بالا بیابید.

یک کار با MET 1 تقریباً برابر است با انرژی مصرفی یک فرد از نشستن در دمای اتاق بدون هضم فعال غذا.

یک کار با MET 2 دو برابر انرژی با MET 1 مصرف می کند. یک کار با MET 10 10 برابر انرژی با MET 1 مصرف می کند.

مقادیر MET «هزینه انرژی فعالیت بدنی در افراد را به گونه‌ای تخمین نمی‌زند که تفاوت‌ها در توده بدن، چاقی، سن، جنس، کارایی حرکت، شرایط جغرافیایی و محیطی که در آن فعالیت‌ها انجام می‌شود را محاسبه کند. بنابراین، تفاوت‌های فردی در مصرف انرژی برای یک فعالیت می‌تواند زیاد باشد و هزینه واقعی انرژی برای یک فرد ممکن است نزدیک به میانگین سطح MET اعلام‌شده که در خلاصه ارائه شده باشد، نباشد. (به نقل از صفحه اصلی مجموعه فعالیت های بدنی).

مثال

یک فرد 180 پوند (81.65 کیلوگرم) وزن دارد و به مدت 1 ساعت (مجموع 60 دقیقه) بدمینتون رقابتی (وظیفه ای که ارزش MET 7 دارد) بازی می کند.

کالری سوزانده شده از بدمینتون (در دقیقه) = (7 x 81.65 x 3.5) ÷ 200 = 10.00

کالری سوزانده شده از بدمینتون (به مدت 60 دقیقه) = 10.00 x 60 = 600

آیا بازی بدمینتون به سوزاندن کالری کمک می کند؟

مانند هر ورزش دیگری که به تلاش بدنی زیادی نیاز دارد، بدمینتون نیز می تواند به تناسب اندام و کاهش وزن شما کمک کند.

تحقیقات نشان می دهد که اگر هفته ای یک بار بدمینتون بازی کنید، می تواند به شما کمک کند فعال بمانید و در طول مسیر وزن کم کنید.

مطالب مرتبط  آهن مورد نیاز نوزادان و کودکان

بنابراین، بدمینتون واقعا می تواند به شما در سوزاندن کالری کمک کند.

تعداد کالری‌هایی که می‌سوزانید به زمانی که صرف بازی بدمینتون می‌کنید و انرژی‌ای که صرف بازی می‌کنید بستگی دارد.

اگر با شدت و فواصل طولانی‌تر بازی کنید، در مقایسه با بازی با انرژی کمتر، به شما کمک می‌کند کالری بیشتری بسوزانید

سخن پایانی

در این مقاله شما عزیزان را با میزان کالری مصرفی بدمینتون آشنا کردیم. بدمینتون یکی از محبوب ترین ورزش ها در جهان است که صدها سال است که وجود دارد.جدا از ساده و سرگرم کننده بودن، بدمینتون یک بازی است که فواید سلامتی زیادی نیز دارد.

بدمینتون شامل حرکات بدنی زیادی است، بنابراین یکی از ورزش هایی است که می تواند به شما در سوزاندن کالری و کاهش وزن و در عین حال سرگرمی بسیار کمک کند.بنابراین، اگر می خواهید چند پوند وزن کم کنید، بدمینتون یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار است.

بدمینتون می تواند به شما کمک کند تا به اهداف کاهش وزن خود برسید، سریعتر از فعالیت های فیزیکی کمتر جالبی که می توانید در آنجا پیدا کنید.و اگر می‌خواهید از تعداد کالری‌هایی که در بازی بدمینتون سوزانده‌اید مطلع شوید، ماشین حساب کالری سوزانده شده ما می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.شما می توانید وزن خود و زمانی را که صرف بازی بدمینتون کرده اید در ماشین حساب وارد کنید و کالری سوزانده شده در بازی بدمینتون را برای شما محاسبه کند.

×
×

سبد خرید