کالری مصرفی اسکی چقدر است؟
اسمی از جمله ورزش هایی است که به سلامت و لاغری بدت منم بزرگی می‌کند. 735. این تعداد کالری است که در هر ساعت فقط با اسکی می سوزانید، “سلامت مردان” نشان می دهد. با این حال، اکثر مطالعات این مقدار را بین 450 تا 600 کالری کاهش می دهند که بد نیست.  در این […]

اسمی از جمله ورزش هایی است که به سلامت و لاغری بدت منم بزرگی می‌کند. 735. این تعداد کالری است که در هر ساعت فقط با اسکی می سوزانید، “سلامت مردان” نشان می دهد. با این حال، اکثر مطالعات این مقدار را بین 450 تا 600 کالری کاهش می دهند که بد نیست.  در این مقاله شما عزیزان را با کالری مصرفی اسمی آشنا خواهیم‌کرد.

کالری مصرفی اسکی چقدر است؟

کالری مصرفی اسکی

بنابراین، اگر هرگز آن را امتحان نکرده اید، یا اگر مدت زیادی از سر خوردن در میان برف گذشته است، اکنون وقت شماست. شما اوقات بسیار خوبی خواهید داشت و همچنین اندامی عالی خواهید داشت. بهترین راه برای استقبال از سال 2017 چیست؟ این یکی از سخت ترین ورزش های فیزیکی است که وجود دارد، زیرا بدن شما درگیر آن می شود.

بتونی گارنر، از باشگاه اسکی بریتانیا، در “دیلی میل” می گوید که هر چه شیب تندتر باشد، کالری بیشتری می سوزانید زیرا بدن شما برای حفظ تعادل باید سخت تر کار کند. علاوه بر این، با قرار گرفتن در معرض دمای زیر صفر، دمای بدن خود را افزایش می‌دهید که به کاهش وزن بسیار سریع‌تر کمک می‌کند.

فواید چاسکی چقدر است؟

کالری مصرفی اسکی چقدر است؟

کالری مصرفی اسکی علاوه بر کمک به کاهش وزن (شما می توانید تا 2.5 کیلوگرم در هفته کم کنید)، فواید بی شماری برای بدن شما دارد: شکم شما را تقویت می کند، سیستم ایمنی بدن شما را بهبود می بخشد و حتی به شما کمک می کند بر افسردگی غلبه کنید.

مطالب مرتبط  ماساژ لاغری چیست؟

  • روده خود را تقویت کنید

اسکی به معنای ثابت ماندن در هنگام پایین رفتن از یک شیب لغزنده است. برای حفظ تعادل، شما عمدتاً از ناحیه مرکزی بدن خود استفاده می کنید، ناحیه ای که از دو طرف ستون فقرات امتداد یافته و به لگن شما ختم می شود. این ماهیچه های معده کلید جلوگیری از فرم مناسب و کاهش وزن هستند. هنگامی که آنها را منقبض می کنید، تقویت می شوند و مانند کرست عمل می کنند و شکم شما را به طور قابل توجهی صاف می کنند.

  • سیستم قلبی عروقی خود را بهبود بخشید

حتی اگر مبتدی هستید، اسکی به شما کمک می کند تا سیستم قلبی عروقی خود را بهبود بخشید، یعنی ضربان قلب خود را افزایش می دهید و در عین حال گردش خون خود را افزایش می دهید، که مواد مغذی و اکسیژن بیشتری را به بافت های شما می رساند و به دفع سریعتر مواد زائد از بدن شما کمک می کند. . اسکی همچنین به این معنی است که عضلات شما می توانند اکسیژن و خون بیشتری جذب کنند، مویرگ های بیشتری تولید کنند و به گسترش پرایمرها کمک کنند. همه اینها منجر به افزایش مصرف کالری می شود.

  • شما تمام بدن را کار می کنید

شما روی ناحیه شکم کار می‌کنید، بلکه بقیه گروه‌های عضلانی، مخصوصاً قسمت داخلی و خارجی ران، همسترینگ و عضلات باسن را که هنگام چمباتمه زدن استفاده می‌شوند، کار می‌کنید. هنگام حمل میله های اسکی، بازوها و پشت نیز در این فرآیند نقش دارند. کورین تامپسون، از باشگاه های زنجیره ای دیوید لوید، این را می گوید

“شما از عضلات سه سر خود (پشت بازوها)، عضلات دوسر بازو (جلو بازوها)، تیغه های شانه و قسمت پایین کمر خود برای کنترل سرعت و جهت آن استفاده می کنید.

مطالب مرتبط  کالری مصرفی پرش سه گام

کالری مصرفی اکسی چقدر است؟

کالری مصرفی اسکی چقدر است؟

برای یک مرد، حدود 450 کیلو کالری در ساعت، که می تواند بیش از 1800 کیلو کالری در روز باشد. در مورد اسکی، یک زن می تواند بیش از 400 کیلو کالری در ساعت، حدود 1600 کیلو کالری در روز مصرف کند. یک مرد، بیش از 500 کیلو کالری در ساعت، و بیش از 2000 کیلو کالری در روز. 6 فوریه 2012

برای کاهش وزن هنگام اسکی چه بخوریم

اگرچه اسکی یک ورزش بسیار کامل و تقویت کننده است، اما اگر می خواهید وزن کم کنید باید بدانید چه چیزی باید بخورید. باید تکه های پیتزا یا همبرگر رستوران زیر هتل خود را فراموش کنید.

لوسیا بولتو، فارغ التحصیل رشته تغذیه و رژیم غذایی انسان از دانشگاه بارسلونا، می گوید که بهتر است صبح را با یک صبحانه غنی از کربوهیدرات و پروتئین شروع کنید. این اولین وعده غذایی روز است و بنابراین مهم ترین وعده غذایی است که نباید از نان، غلات، کلوچه، شیر یا ماست، کلمبیا و گوشت های دودی غافل شد. همچنین پاشیدن روغن زیتون فوق بکر، که چربی را فراهم می کند که بافت عضلانی آسیب دیده در طول تمرین را ترمیم می کند.

برای غذا خوردن، جان نونان، مربی شخصی، پروتئین ها (گوشت، ماهی، تخم مرغ)، کربوهیدرات ها (سیب زمینی، برنج، سبزیجات) و چربی های سالم (روغن، آووکادو، آجیل) را توصیه می کند. به‌عنوان یک سوپاپ می‌توانید یک موز، میله‌های انرژی‌زا یا آجیل میل کنید. برای شام، انریکو فرابتی، مدیر سیاست غذایی، تغذیه و سلامت در FIAB، خورش سبزیجات و سیب زمینی، فیله گوشت خوک را با برنج و نان گندم کامل تزیین می کند.

به یاد داشته باشید که باید خوب بخورید و بنوشید تا بتوانید به طور موثر اسکی کنید. مهم است که مطمئن شوید به اندازه کافی کربوهیدرات های پیچیده را در زمان شام مصرف می کنید تا گلیکوژن ماهیچه ها و کبد را دوباره پر کنید، که انرژی لازم برای ادامه ورزش صبح روز بعد را به شما می دهد. اگر غذاهای مناسب بخورید، اسکی می تواند به کاهش وزن کمک کند.

مطالب مرتبط  رژیم غذایی تثبیت وزن؛ راه رسیدن به تناسب اندام واقعی

سخن پایانی

در این مقاله شما عزیزان را با کالری مصرفی اسکی آشنا کردیم. ورزش های زمستانی علاوه بر اینکه اوقات خوبی به شما می دهد و آدرنالین ترشح می کند، ظرفیت قلبی ریوی شما را بهبود می بخشد و شما را خوش فرم نگه می دارد. با اسکی پاهایی محکم و خوش تراش خواهید داشت. و با اسنوبورد شکمی از فولاد خواهید داشت. ما قصد داریم مزایایی را که هر دو رشته به شما ارائه می دهند تجزیه و تحلیل کنیم.

با اسکی تناسب اندام و کاهش وزن داشته باشید

مهم نیست که شما یک اسکی باز مبتدی یا با تجربه تر باشید، اسکی اکثر گروه های عضلانی را به کار می اندازد و این کار را به شدت انجام می دهد. صرفاً حفظ تعادل خود روی اسکی باعث می شود کالری زیادی بسوزانید، زیرا بدون اینکه متوجه شوید، عضلات عمیق بدن را فعال می کنید و این کار را در طول روز انجام می دهید. همانطور که می‌توانید تصور کنید، قسمت‌هایی از آناتومی شما که بیشتر کار می‌کنند، قسمت‌های پایین تنه هستند. تون عضلانی پاها و باسن شما علاوه بر تعادل، به لطف موقعیت شیب دار که برای مدت طولانی در هنگام فرودها حفظ می کنید، حفظ می شود.

×
×

سبد خرید