رژیم لاغری میوه چیست
رژیم لاغری میوه یکی از رژیم های مدرنی است که این روز ها سر و صدای زیادی کرده. اسن رژیم به دلیل فیبر بسیار بالایی که دارد سبب کاهش وزن سریع شده و هم چنین متابولیسم و سلامت بدن را افرایش می‌دهد. در ادامه مقاله نحوه گرفتن این رژیم را به طور کامل برای شما […]

رژیم لاغری میوه یکی از رژیم های مدرنی است که این روز ها سر و صدای زیادی کرده. اسن رژیم به دلیل فیبر بسیار بالایی که دارد سبب کاهش وزن سریع شده و هم چنین متابولیسم و سلامت بدن را افرایش می‌دهد. در ادامه مقاله نحوه گرفتن این رژیم را به طور کامل برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد .

شروع رژیم لاغری میوه

رژیم لاغری میوه

ابتدا ۳ روز اول رژیم لاغری میوه را صرف خوردن میوه، سالاد و پروتئین کنید تا سیستم خود را پاکسازی کنید، اعتیاد به غذا را ترک کنید و تا 9 پوند وزن کم کنید.

جی راب، توسعه‌دهنده برنامه، متخصص تغذیه بالینی، می‌گوید Fruit Flush به سیستم گوارش شما اجازه می‌دهد تا از غذاهای بیش از حد فرآوری شده فاصله بگیرد. اجازه می دهد تا میوه های کم کالری و غنی از فیبر (و برخی سبزیجات) سیستم شما را تمیز کنند. و بدن شما را در حالت چربی سوزی قرار می دهد.

باید و نیاید رژیم لاغری میوه

رژیم لاغری میوه

اولین روز از در رژیم لاغری میوه شامل یک شیک پروتئینی هر 2 ساعت بین ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر و سپس 8 تا 12 اونس آب است. شام یک سالاد خام (بدون سبزیجات نشاسته ای) با روغن زیتون یا بذر کتان، یا نصف آووکادو، همراه با 3-6 اونس پروتئین بدون چربی یا سفیده تخم مرغ است.

2 روز بعد از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر همه چیز درباره میوه است: هر 2 ساعت یک وعده میوه 100 کالری. شام یا سالاد یا نصف آووکادو به اضافه یک شیک پروتئین است.

اگر عادت به مصرف کافئین دارید یا از نوشیدن یک لیوان شراب همراه با شام لذت می برید، شانسی ندارید. ادویه ها، شیرین کننده ها و نمک از این برنامه خارج می شوند.

اگرچه بازه زمانی کوتاه است، تمرکز لیزری برنامه به معنای تعهد است. پس از 3 روز اول انتخاب غذای خاص و رژیمی، آزادی زیادی برای تنوع در قوانین وجود دارد.

محدودیت های رژیم لاغری میوه

رژیم لاغری میوه چیست

• محدودیت‌ها: فهرست غذاهای مجاز و زمان‌های خاص خوردن آن‌ها ممکن است برای رفتن به رستوران دردسر ایجاد کند. همچنین باید فعالیت های خود را در زمانی که قرار است غذا بخورید ترتیب دهید.

• پخت و پز و خرید: علاوه بر خرید میوه ها و سبزیجات، باید بر اساس توصیه های راب، ترکیب شیک پروتئینی نیز خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که آب میوه، میوه‌های خشک و میوه‌های کنسرو شده به حساب نمی‌آیند، و هیچ چیز پخته شده یا به‌طور دیگری تهیه نشده است.

• غذاها یا وعده های غذایی بسته بندی شده: راب شیک های پروتئینی را در وب سایت خود می فروشد، اما شما ملزم به خرید آنها نیستید. شما مجاز به انتخاب برند مورد علاقه خود هستید تا زمانی که الزامات مواد تشکیل دهنده خاصی را برآورده کند.

• ورزش: این برنامه از ورزش کردن که شدیدتر از پیاده روی آرام است، جلوگیری می کند. همچنین ممکن است سطح انرژی شما پایین بیاید زیرا کالری کمتری دریافت می کنید.

سازگاری رژیم لاغری میوه با دیگر رژیم ها

رژیم لاغری میوه چیست

• گیاهخواران و وگان ها: این طرح برای رژیم های گیاهخواری کار می کند. برای گیاهخواران، به دنبال پودرهای پروتئینی باشید که حاوی آب پنیر، تخم مرغ یا سایر محصولات حیوانی نیستند. (برخی گزینه ها: کنف، برنج قهوه ای، نخود زرد یا سویا.)

• رژیم کم نمک: بله. این رژیم به طور طبیعی کم نمک است.

• رژیم کم چرب: بله. مقدار و نوع چربی (مثلاً یکنواخت در مقابل چند غیراشباع) را می توان برای رفع نیازهای شما تنظیم کرد. شما در انتخاب تکان دادن خود و اینکه آیا آووکادو را اضافه کنید، آزادی عمل دارید.

عملکرد رژیم لاغری میوه

شما با رژیم لاغری میوه 900 تا 1000 کالری وزن کم خواهید کرد به دلیل تعداد بسیار کم کالری – نه به این دلیل که سموم توسط میوه ها دفع می شوند.بیشتر وزنی که از دست می‌دهید از آب است و احتمالاً وقتی رژیم را ترک می‌کنید، آن را به دست خواهید آورد. این طرح یک راه حل یا سبک زندگی بلندمدت نیست.

اینکه آیا در عرض 3 روز 9 تا 10 پوند وزن کم خواهید کرد یا خیر، سوال برانگیز است. این طرح بر اساس تحقیقات معتبر یا شواهد علمی نیست. میوه ها و سبزیجات بخش های کلیدی یک رژیم غذایی سالم هستند و اکثر آمریکایی ها به اندازه کافی از آنها نمی خورند. پروتئین بدون چربی نیز مهم است، اما بسیاری از غذاها و مواد مغذی نیز در برنامه گنجانده نشده اند.
هیچ مدرکی مبنی بر اینکه خوردن فقط غذاهای گیاهی به شما کمک می کند تا سم زدایی کنید یا چربی بسوزانید وجود ندارد. بدن شما این کار را از طریق کبد و کلیه انجام می دهد.

کلام پایانی

پیروی از هر نوع رژیم غذایی برای چند روز نباید برای اکثر افراد سالم مشکلات جدی ایجاد کند. اگر به دنبال یک شروع کوتاه مدت برای کاهش وزن سریع هستید، رژیم لاغری میوه باعث حرکت سوزن روی ترازو می شود.

هر گونه وزن از دست رفته در طول این رژیم 3 روزه به احتمال زیاد دوباره به دست می آید. با این حال، اگرچه این برنامه غذایی به دلایل زیادی پایدار نیست، اما ممکن است انگیزه خوبی برای افرادی باشد که این رژیم را دنبال می کنند تا سبک زندگی سالم تری داشته باشند.

در طول رژیم غذایی بسیار کم کالری، با چربی های ضروری، کلسیم، و ویتامین های D، B12 و ریبوفلاوین مصرف کنید. پس از 3 روز، یک رژیم غذایی کامل و با کالری کنترل شده پیدا کنید که به شما انرژی کافی برای عملکرد و فعالیت بدنی منظم بدهد.

×
×

سبد خرید

رژیم لاغری میوه چیست
رژیم لاغری میوه یکی از رژیم های مدرنی است که این روز ها سر و صدای زیادی کرده. اسن رژیم به دلیل فیبر بسیار بالایی که دارد سبب کاهش وزن سریع شده و هم چنین متابولیسم و سلامت بدن را افرایش می‌دهد. در ادامه مقاله نحوه گرفتن این رژیم را به طور کامل برای شما […]

رژیم لاغری میوه یکی از رژیم های مدرنی است که این روز ها سر و صدای زیادی کرده. اسن رژیم به دلیل فیبر بسیار بالایی که دارد سبب کاهش وزن سریع شده و هم چنین متابولیسم و سلامت بدن را افرایش می‌دهد. در ادامه مقاله نحوه گرفتن این رژیم را به طور کامل برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد .

شروع رژیم لاغری میوه

رژیم لاغری میوه

ابتدا ۳ روز اول رژیم لاغری میوه را صرف خوردن میوه، سالاد و پروتئین کنید تا سیستم خود را پاکسازی کنید، اعتیاد به غذا را ترک کنید و تا 9 پوند وزن کم کنید.

جی راب، توسعه‌دهنده برنامه، متخصص تغذیه بالینی، می‌گوید Fruit Flush به سیستم گوارش شما اجازه می‌دهد تا از غذاهای بیش از حد فرآوری شده فاصله بگیرد. اجازه می دهد تا میوه های کم کالری و غنی از فیبر (و برخی سبزیجات) سیستم شما را تمیز کنند. و بدن شما را در حالت چربی سوزی قرار می دهد.

باید و نیاید رژیم لاغری میوه

رژیم لاغری میوه

اولین روز از در رژیم لاغری میوه شامل یک شیک پروتئینی هر 2 ساعت بین ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر و سپس 8 تا 12 اونس آب است. شام یک سالاد خام (بدون سبزیجات نشاسته ای) با روغن زیتون یا بذر کتان، یا نصف آووکادو، همراه با 3-6 اونس پروتئین بدون چربی یا سفیده تخم مرغ است.

2 روز بعد از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر همه چیز درباره میوه است: هر 2 ساعت یک وعده میوه 100 کالری. شام یا سالاد یا نصف آووکادو به اضافه یک شیک پروتئین است.

اگر عادت به مصرف کافئین دارید یا از نوشیدن یک لیوان شراب همراه با شام لذت می برید، شانسی ندارید. ادویه ها، شیرین کننده ها و نمک از این برنامه خارج می شوند.

اگرچه بازه زمانی کوتاه است، تمرکز لیزری برنامه به معنای تعهد است. پس از 3 روز اول انتخاب غذای خاص و رژیمی، آزادی زیادی برای تنوع در قوانین وجود دارد.

محدودیت های رژیم لاغری میوه

رژیم لاغری میوه چیست

• محدودیت‌ها: فهرست غذاهای مجاز و زمان‌های خاص خوردن آن‌ها ممکن است برای رفتن به رستوران دردسر ایجاد کند. همچنین باید فعالیت های خود را در زمانی که قرار است غذا بخورید ترتیب دهید.

• پخت و پز و خرید: علاوه بر خرید میوه ها و سبزیجات، باید بر اساس توصیه های راب، ترکیب شیک پروتئینی نیز خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که آب میوه، میوه‌های خشک و میوه‌های کنسرو شده به حساب نمی‌آیند، و هیچ چیز پخته شده یا به‌طور دیگری تهیه نشده است.

• غذاها یا وعده های غذایی بسته بندی شده: راب شیک های پروتئینی را در وب سایت خود می فروشد، اما شما ملزم به خرید آنها نیستید. شما مجاز به انتخاب برند مورد علاقه خود هستید تا زمانی که الزامات مواد تشکیل دهنده خاصی را برآورده کند.

• ورزش: این برنامه از ورزش کردن که شدیدتر از پیاده روی آرام است، جلوگیری می کند. همچنین ممکن است سطح انرژی شما پایین بیاید زیرا کالری کمتری دریافت می کنید.

سازگاری رژیم لاغری میوه با دیگر رژیم ها

رژیم لاغری میوه چیست

• گیاهخواران و وگان ها: این طرح برای رژیم های گیاهخواری کار می کند. برای گیاهخواران، به دنبال پودرهای پروتئینی باشید که حاوی آب پنیر، تخم مرغ یا سایر محصولات حیوانی نیستند. (برخی گزینه ها: کنف، برنج قهوه ای، نخود زرد یا سویا.)

• رژیم کم نمک: بله. این رژیم به طور طبیعی کم نمک است.

• رژیم کم چرب: بله. مقدار و نوع چربی (مثلاً یکنواخت در مقابل چند غیراشباع) را می توان برای رفع نیازهای شما تنظیم کرد. شما در انتخاب تکان دادن خود و اینکه آیا آووکادو را اضافه کنید، آزادی عمل دارید.

عملکرد رژیم لاغری میوه

شما با رژیم لاغری میوه 900 تا 1000 کالری وزن کم خواهید کرد به دلیل تعداد بسیار کم کالری – نه به این دلیل که سموم توسط میوه ها دفع می شوند.بیشتر وزنی که از دست می‌دهید از آب است و احتمالاً وقتی رژیم را ترک می‌کنید، آن را به دست خواهید آورد. این طرح یک راه حل یا سبک زندگی بلندمدت نیست.

اینکه آیا در عرض 3 روز 9 تا 10 پوند وزن کم خواهید کرد یا خیر، سوال برانگیز است. این طرح بر اساس تحقیقات معتبر یا شواهد علمی نیست. میوه ها و سبزیجات بخش های کلیدی یک رژیم غذایی سالم هستند و اکثر آمریکایی ها به اندازه کافی از آنها نمی خورند. پروتئین بدون چربی نیز مهم است، اما بسیاری از غذاها و مواد مغذی نیز در برنامه گنجانده نشده اند.
هیچ مدرکی مبنی بر اینکه خوردن فقط غذاهای گیاهی به شما کمک می کند تا سم زدایی کنید یا چربی بسوزانید وجود ندارد. بدن شما این کار را از طریق کبد و کلیه انجام می دهد.

کلام پایانی

پیروی از هر نوع رژیم غذایی برای چند روز نباید برای اکثر افراد سالم مشکلات جدی ایجاد کند. اگر به دنبال یک شروع کوتاه مدت برای کاهش وزن سریع هستید، رژیم لاغری میوه باعث حرکت سوزن روی ترازو می شود.

هر گونه وزن از دست رفته در طول این رژیم 3 روزه به احتمال زیاد دوباره به دست می آید. با این حال، اگرچه این برنامه غذایی به دلایل زیادی پایدار نیست، اما ممکن است انگیزه خوبی برای افرادی باشد که این رژیم را دنبال می کنند تا سبک زندگی سالم تری داشته باشند.

در طول رژیم غذایی بسیار کم کالری، با چربی های ضروری، کلسیم، و ویتامین های D، B12 و ریبوفلاوین مصرف کنید. پس از 3 روز، یک رژیم غذایی کامل و با کالری کنترل شده پیدا کنید که به شما انرژی کافی برای عملکرد و فعالیت بدنی منظم بدهد.

کلینیک لاغری افشاریان

کلینیک لاغری و تغذیه دکتر افشاریان با هدف ارائه خدمات لاغری و رژیم های لاغری ، درمانی ، ورزشی ، شیردهی ، بارداری و…. به شما عزیزان دست به ارائه خدمات نوین و آنلاین زده تا بتواند گامی پر توان در این صنعت برای شما عزیزان برداشته باشد .

خدمات ما

رژیم لاغری آنلاین

آنالیز کامل بدن با دستگاه

دستگاه آر اف برای لاغری سریع

ارتباط با ما

آدرس : تهران ، میدان کتاب ، ابتدای کوهستان ، کوچه احسان ،

تلفن : 00989031856334

ایمیل : info@afsharian-diet.ir