رژیم غذایی بعد از کرونا
رژیم غذایی در کرونا
بعد از ابتلا به بیماری کرونا تغذیه یکی از مهم ترین عوامل موثر در کاهش عوارض و درد است. در این دوران شما باید تمام تلاش خود را برای تقویت سیستم ایمنی بدن بکنید. تا دوران سخت این بیماری پشت سر گذاشته شود. پس اگر به دنبال رژیم غذایی بعد از کرونا هستند و نمی […]

بعد از ابتلا به بیماری کرونا تغذیه یکی از مهم ترین عوامل موثر در کاهش عوارض و درد است. در این دوران شما باید تمام تلاش خود را برای تقویت سیستم ایمنی بدن بکنید. تا دوران سخت این بیماری پشت سر گذاشته شود. پس اگر به دنبال رژیم غذایی بعد از کرونا هستند و نمی دانید بعد از ابتلا به کرونا چی بخورید ما را همراهی کنید.

استفاده از املاح معدنی در رژیم غذایی

در این دوران باید املاح مدنی را به خوبی و با برنامه جذب کنید. در این دوران باید اسیدهای چرم امگا3، آهن، روی، سلنیوم و منیزیم به میزان کافی به بدن برسد. اغلب مواد غذایی که ما مصرف می کنیم حاوی مواد معدنی است اما در رژیم غذایی بعد از کرونا باید دقیق تر به این موضوع پرداخت. از جمله مواد غذایی که روی کافی در آن ها وجود دارد می توان به موز، تخم مرغ، مرغ، گوشت بدون چرب و محصولات لبنی اشاره داش. سبزی هایی که برگ سبز دارند منبع خوبی برای منیزیم هستند.

جایگاه پروتئین در رژیم غذایی بعد از کرونا

یکی از مهم ترین عواملی که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود اسید امینه ها هستند و پروتئین ها نوعی درشت مغذی هستند که در بدن به اجزای کوچکتری به نام اسید آمینه تقسیم می شوند. از این رو مصرف پروتئین های حیوانی و گیاهی در دوران کرونا بسیار مهم و حائز اهیمت است. از پروتئین های گیاهی باید به حبوبات و غلات اشاره کنیم و پروتئین های حیوانی نیز شامل گوشت سفید و قرمز می شود. بنابراین در این دوران باید به میزان کافی و نه بیش از اندازه از پروتئین استفاده کنید. دقت کنید خوردن غذای سنگین ممکن است در این دوران شما را آزار دهد.

رژیم غذایی در کرونا

بعد از ابتلا به کرونا مایعات را جدی بگیرید

بعد از اینکه به بیماری کرونا مبتلا شدید باید به صورت متداوم از نوشیدنی های گرم مخصوصا آب گرم استفاده کنید. مایعات مخصوصا آب به خوبی سموم را از بدن دفع می کند و بدن را برای دفاع از ویروس آماده می نماید. یکی از مشکلات عدم مصرف نوشیدنی به میزان لازم کم شدن آب بدن و ماندن سموم آن در رگ های است که همین امر روند بهبود را کند خواهد کرد. پس پیشنهاد می کنیم به اندازه کافی آب مصرف کنید و توجه کافی به رنگ ادرارتان داشته باشید.

دقت در انتخاب ویتامین ها

بدن انسان در طول روز نیاز به جذب ویتامین دارد و ما با مصرف انواع مواد غذایی و میوه و سبزیجات این نیاز بدن را تامین می کنیم. اما جایی که بدن به بیماری مبتلا شده این نیاز بیشتر خواهد شد و شما باید به صورت هدفمند ویتامین های لازم را تامین کنید. یکی از مهم ترین ویتامین های مورد نیاز در دوران بیماری کرونا ویتامین c است. خوشبختانه حتی اگر بدنتان سرشار از ویتامین C باشد میزان اضافه آن کاملا دفع می شود پس در رژیم غذایی بعد از کرونا با مصرف مرکبات و یا قرص ویتامین C نیاز بدنتان را تامین کنید. مصرف ویتامین E، خانواده ویتامین B و ویتامین D بهتر است با دستور پزشک انجام گیرد. اما در صورت مصرف میوه و سبزیجات به اندازه کافی تمام این ویتامین ها به بدن تزریق می شود.

×
×

سبد خرید

رژیم غذایی بعد از کرونا
رژیم غذایی در کرونا
بعد از ابتلا به بیماری کرونا تغذیه یکی از مهم ترین عوامل موثر در کاهش عوارض و درد است. در این دوران شما باید تمام تلاش خود را برای تقویت سیستم ایمنی بدن بکنید. تا دوران سخت این بیماری پشت سر گذاشته شود. پس اگر به دنبال رژیم غذایی بعد از کرونا هستند و نمی […]

بعد از ابتلا به بیماری کرونا تغذیه یکی از مهم ترین عوامل موثر در کاهش عوارض و درد است. در این دوران شما باید تمام تلاش خود را برای تقویت سیستم ایمنی بدن بکنید. تا دوران سخت این بیماری پشت سر گذاشته شود. پس اگر به دنبال رژیم غذایی بعد از کرونا هستند و نمی دانید بعد از ابتلا به کرونا چی بخورید ما را همراهی کنید.

استفاده از املاح معدنی در رژیم غذایی

در این دوران باید املاح مدنی را به خوبی و با برنامه جذب کنید. در این دوران باید اسیدهای چرم امگا3، آهن، روی، سلنیوم و منیزیم به میزان کافی به بدن برسد. اغلب مواد غذایی که ما مصرف می کنیم حاوی مواد معدنی است اما در رژیم غذایی بعد از کرونا باید دقیق تر به این موضوع پرداخت. از جمله مواد غذایی که روی کافی در آن ها وجود دارد می توان به موز، تخم مرغ، مرغ، گوشت بدون چرب و محصولات لبنی اشاره داش. سبزی هایی که برگ سبز دارند منبع خوبی برای منیزیم هستند.

جایگاه پروتئین در رژیم غذایی بعد از کرونا

یکی از مهم ترین عواملی که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود اسید امینه ها هستند و پروتئین ها نوعی درشت مغذی هستند که در بدن به اجزای کوچکتری به نام اسید آمینه تقسیم می شوند. از این رو مصرف پروتئین های حیوانی و گیاهی در دوران کرونا بسیار مهم و حائز اهیمت است. از پروتئین های گیاهی باید به حبوبات و غلات اشاره کنیم و پروتئین های حیوانی نیز شامل گوشت سفید و قرمز می شود. بنابراین در این دوران باید به میزان کافی و نه بیش از اندازه از پروتئین استفاده کنید. دقت کنید خوردن غذای سنگین ممکن است در این دوران شما را آزار دهد.

رژیم غذایی در کرونا

بعد از ابتلا به کرونا مایعات را جدی بگیرید

بعد از اینکه به بیماری کرونا مبتلا شدید باید به صورت متداوم از نوشیدنی های گرم مخصوصا آب گرم استفاده کنید. مایعات مخصوصا آب به خوبی سموم را از بدن دفع می کند و بدن را برای دفاع از ویروس آماده می نماید. یکی از مشکلات عدم مصرف نوشیدنی به میزان لازم کم شدن آب بدن و ماندن سموم آن در رگ های است که همین امر روند بهبود را کند خواهد کرد. پس پیشنهاد می کنیم به اندازه کافی آب مصرف کنید و توجه کافی به رنگ ادرارتان داشته باشید.

دقت در انتخاب ویتامین ها

بدن انسان در طول روز نیاز به جذب ویتامین دارد و ما با مصرف انواع مواد غذایی و میوه و سبزیجات این نیاز بدن را تامین می کنیم. اما جایی که بدن به بیماری مبتلا شده این نیاز بیشتر خواهد شد و شما باید به صورت هدفمند ویتامین های لازم را تامین کنید. یکی از مهم ترین ویتامین های مورد نیاز در دوران بیماری کرونا ویتامین c است. خوشبختانه حتی اگر بدنتان سرشار از ویتامین C باشد میزان اضافه آن کاملا دفع می شود پس در رژیم غذایی بعد از کرونا با مصرف مرکبات و یا قرص ویتامین C نیاز بدنتان را تامین کنید. مصرف ویتامین E، خانواده ویتامین B و ویتامین D بهتر است با دستور پزشک انجام گیرد. اما در صورت مصرف میوه و سبزیجات به اندازه کافی تمام این ویتامین ها به بدن تزریق می شود.

کلینیک لاغری افشاریان

کلینیک لاغری و تغذیه دکتر افشاریان با هدف ارائه خدمات لاغری و رژیم های لاغری ، درمانی ، ورزشی ، شیردهی ، بارداری و…. به شما عزیزان دست به ارائه خدمات نوین و آنلاین زده تا بتواند گامی پر توان در این صنعت برای شما عزیزان برداشته باشد .

خدمات ما

رژیم لاغری آنلاین

آنالیز کامل بدن با دستگاه

دستگاه آر اف برای لاغری سریع

ارتباط با ما

آدرس : تهران ، میدان کتاب ، ابتدای کوهستان ، کوچه احسان ،

تلفن : 00989031856334

ایمیل : info@afsharian-diet.ir