رژیم غذایی انسولین
لاغری در خواب خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد. ما به شما نشان خواهیم داد که ترکیب غذای انسولین چیست و آیا می توانید از آن برای کاهش وزن در طولانی مدت استفاده کنید رژیم انسولین به لاغری در شب اتخاذ دارد. رژیم انسولین چیست؟ اگر قبل از خواب و بعد از […]

لاغری در خواب خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد. ما به شما نشان خواهیم داد که ترکیب غذای انسولین چیست و آیا می توانید از آن برای کاهش وزن در طولانی مدت استفاده کنید رژیم انسولین به لاغری در شب اتخاذ دارد.

رژیم انسولین چیست؟

رژیم انسولین

اگر قبل از خواب و بعد از بیدار شدن خود را وزن کنید، متوجه می‌شوید که صبح‌ها سبک‌تر هستید. کاهش وزن یک شبه طبیعی است.

زیرا در هنگام خواب بدن شما فعال باقی می ماند. در مرحله استراحت شخصی شما، فرآیندهای ترمیم و بازسازی در بدن شما انجام می شود. بدن شما همچنین سموم را دفع می کند.

این در درجه اول به این دلیل است که بدن شما در هنگام خواب نیز فعال است. آسیب ها یا عضلات تحت فشار در مرحله استراحت ترمیم و بازسازی می شوند. آلاینده ها فیلتر شده و به دور منتقل می شوند.

بنابراین بدن شما باید به درستی کار کند، انرژی می سوزاند و حتی گاهی اوقات عرق می کنید. شما آب را از دست می دهید تفاوت بین وزن شما در عصر و صبح اغلب به دلیل از دست دادن آب شما در طول شب است. حداکثر با صبحانه خود دوباره آن را متعادل می کنید.

اهمیت رژیم انسولین

رژیم انسولین

لاغر در هنگام خواب؟ خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد! در واقع، پشت این ایده خنده دار، یک مفهوم واقعی تغذیه وجود دارد. بعد از دکتر Detlef Pape با یک ترکیب غذایی به اصطلاح انسولین سروکار دارد. بنابراین وقتی غذا می خورید، مطمئن شوید که درشت مغذی های موجود در وعده های غذایی خود را با یک ریتم ثابت ترکیب کنید.

مطالب مرتبط  راهکارهای مؤثر برای کاهش وزن بعد از زایمان

موفقیت رژیم انسولین به اصول عملکرد انسولین در بدن بستگی دارد. اگر غذاهای غنی از کربوهیدرات مانند ماکارونی، نان و غیره مصرف کنید، منجر به افزایش سطح قند خون می شود.

بدن شما با افزایش ترشح انسولین به این موضوع واکنش نشان می دهد. این هورمون وظیفه دارد با انتقال قندهای ساده موجود در غذا از خون به سلول‌های ماهیچه‌ای و چربی، سطح قند خون را کاهش دهد، اما اساساً ذخیره کربوهیدرات شما محدود است. در یک نقطه مشخص، هر گرم اضافی قند خون را به شکل گلوکز به عنوان چربی ذخیره می کند. دوست دارید بیشتر بدانید؟ مقاله ما در مورد انسولین را بررسی کنید! به گفته دکتر در هنگام خواب وزن خود را کاهش دهید. از این نظر که ترشح انسولین کم نگه داشته می شود و این باید منجر به افزایش چربی سوزی شود.

فرایند انسولین غذا

با ترکیب انسولین غذا، خود را به 3 وعده غذایی محدود می کنید. بین هر وعده غذایی باید حداقل 5 ساعت فاصله باشد. بنابراین خوردن میان وعده ممنوع است. در حالی که هنگام انتخاب دستور غذای خود در صبح کاملاً به کربوهیدرات ها متکی هستید، عصرها کاملاً بدون کربوهیدرات ها این کار را انجام می دهید.

بنابراین اگر می خواهید رژیم لاغری را هنگام خواب دنبال کنید، یک تکه نان برای شام گزینه مناسبی نیست. در عوض، از دستور العمل هایی استفاده می کنید که عمدتاً پروتئین در اختیار شما قرار می دهند. برای ناهار می توانید تمام درشت مغذی ها را ترکیب کنید.

نیاز روزانه شما به پروتئین به وزن بدن شما بستگی دارد. بر این اساس، 1 گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن توصیه می شود.

با این حال، مقدار پروتئین برای شام بر اساس BMI شما است. اگر این را در ضریب 1.5 ضرب کنید، مقدار پروتئین به دست می آید. آیا BMI خود را نمی دانید؟ سپس اجازه دهید ماشین حساب BMI ما آن را به سرعت و رایگان برای شما محاسبه کند.

مقدار کربوهیدرات ها نیز بر اساس BMI شما است، اما به دو وعده صبحانه و ناهار تقسیم می شود.

دستور العمل ها هنگام خواب و رژیم انسولین

ما همیشه یک رژیم غذایی متعادل را توصیه می کنیم. چشم پوشی از برخی درشت مغذی ها در وعده های غذایی خاص به معنای منع مصرف برخی غذاها است. دستور العمل های تناسب اندام ما به گونه ای طراحی شده اند که تمام مواد مغذی مورد نیاز برای هدف شخصی خود را در اختیار شما قرار دهند.

مطالب مرتبط  پرکاری تیروئید و رژیم غذایی مناسب برای افراد مبتلا به این عارضه

روز نمونه لاغر هنگام خواب

صبحانه: نان با مربا یا عسل به اضافه 1 عدد سیب

ناهار: سالاد کوسکوس ما با ماهی تن به شما کمک می کند تا نیازهای غذایی خود را برآورده کنید.

شام: می توانید مرغ هاسلبک ما را به راحتی با مقدار زیادی پروتئین و کربوهیدرات کمی در فر تهیه کنید.

هنگام خواب با اسلیم وزن کم کنید

به نظر ما پایبندی به یک برنامه غذایی، زمان های تجویز شده وعده های غذایی و ماکروها بسیار خسته کننده است. علاوه بر این، هیچ مطالعه علمی نشان دهنده ای وجود ندارد که کاهش وزن به دلیل قوانین سختگیرانه است.

‏DGE همچنین فرض می کند که کاهش وزن ثابت شده با Slim در هنگام خواب مفهوم تغذیه ای به دلیل ممنوعیت برخی درشت مغذی ها نیست.

دریابید که چگونه به درستی وزن کم کنید و دیگر نیازی به رژیم ندارید.

تغذیه متعادل با رژیم انسولین

بدن شما به مواد مغذی میکرو و کلان نیاز دارد. یعنی از یک طرف کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها. ویتامین ها و مواد معدنی از طرف دیگر. اگر مطمئن شوید که تمام این مواد مغذی را با یک وعده غذایی دریافت می کنید، بدن شما تمام تامین کننده های مهم انرژی را که برای تناسب اندام و کارآمد نیاز دارد، دریافت می کند.

شما همچنین باید میوه و سبزیجات بخورید، به خصوص برای ویتامین های روزانه. فیبر و مواد معدنی بیشتر در سبزیجات یافت می شود.

از یک رژیم غذایی با پروتئین بالا استفاده کنید

پروتئین ها در رژیم غذایی روزانه شما مهم هستند. آنها بلوک های سازنده سلول های شما هستند و در فرآیندهای مهم بدن شما نقش دارند. غذاهای غنی از پروتئین نیز به رشد عضلات کمک می کنند. و عضلات در نهایت انرژی بیشتری می سوزانند. بنابراین حتی زمانی که کمبود دارید می توانید بیشتر از قبل غذا بخورید.

مطالب مرتبط  سبزیجات نشاسته ای

میان وعده های سالم در رژیم انسولین

رژیم انسولین

میان وعده ها زندگی ما را بهتر می کنند. متأسفانه آنها بیشتر با شکر یا چربی پر می شوند. این می تواند به سرعت به هوس غذایی منجر شود. جایگزین های سالم مانند تنقلات تناسب اندام خوشمزه و سالم ما را بیابید. آنها به شما کمک می کنند کالری را ذخیره کنید و در عین حال طعم بسیار خوشمزه ای داشته باشید.

کمتر از آنچه مصرف می کنید بخورید

مهم نیست چه رژیمی را دنبال می کنید و چه ساعتی می خورید. در پایان، کمبود کالری مداوم، موفقیت شما در کاهش وزن را تعیین می کند. ما توصیه می کنیم مصرف روزانه 300 تا 500 کالری را کاهش دهید. کالری مورد نیاز خود را به سرعت به صورت آنلاین محاسبه کنید و مطمئن شوید که آن را به طور منظم با وزن جدید خود تنظیم می کنید.

اکنون نیازهای کالری را محاسبه کنید

به جای سوار شدن با اتوبوس با دوچرخه به محل کار بروید؟ سبک زندگی فعال و ورزش به شما کمک می کند کالری مصرفی خود را افزایش دهید.

نتیجه

اگر کمبود کالری شخصی خود را رعایت کنید، لاغری هنگام خواب کارساز است.

یک رژیم غذایی با پروتئین بالا کمک می کند.

میان وعده های ناسالم را با جایگزین های سالم کم کالری جایگزین کنید.

از فرصت ها استفاده کنید تا در زندگی روزمره خود فعال تر شوید و مصرف کالری خود را افزایش دهید.

برای سوزاندن کالری بیشتر حتی زمانی که در حال استراحت هستید از افکت پس سوز استفاده کنید.

برای دریافت رژیم غذایی با شماره 09125258034 تماس حاصل فرمایید

×
×

سبد خرید