به لطف رژیم نظامی به سرعت تا 5 کیلو وزن کم کنید
به هرکسی که با اراده آهنین یک سرباز از رژیم نظامی جان سالم به در ببرد، وعده کاهش وزن تا 5 کیلو در پایان داده می شود. اما رژیم نظامی چیست و آیا به وعده های خود عمل می کند؟ تعطیلات نزدیک است و می خواهید به سرعت چند کیلو وزن کم کنید؟ با رژیم […]

به هرکسی که با اراده آهنین یک سرباز از رژیم نظامی جان سالم به در ببرد، وعده کاهش وزن تا 5 کیلو در پایان داده می شود. اما رژیم نظامی چیست و آیا به وعده های خود عمل می کند؟

تعطیلات نزدیک است و می خواهید به سرعت چند کیلو وزن کم کنید؟ با رژیم نظامی مشکلی نیست. زیرا وعده کاهش وزن تا 5 کیلو را تنها در 7 روز می دهد.

اکنون محصولات شکل دهی متنوع ما را کشف کنید. ما شما را در راه رسیدن به اندام خوب همراهی و حمایت می کنیم. از آنجا که رژیم غذایی مناسب همه چیز است.پس منتظر چه هستید؟

رژیم نظامی

رژیم نظامی

این شکل از رژیم غذایی ظاهراً برای سربازان در ایالات متحده ایجاد شد تا آنها را در کمترین زمان تناسب اندام و لاغر کنند. پیروی آسان، این رژیم بر اساس برنامه غذایی 3 روزه رایگان است. تنها چیزی که نیاز دارید اراده آهنین یک سرباز و یک مشت غذا است. زیرا برنامه غذایی رژیم نظامی فقط 1000 کالری در روز را پوشش می دهد. وعده های غذایی به چند ماده مانند ماهی تن، تخم مرغ، نان تست، کره بادام زمینی و حتی بستنی وانیلی محدود می شود.

مطالب مرتبط  کالری ابگوشت چقدر است؟

نکته: مناسب برای هر رژیمی: کره بادام زمینی ما. در مجموع 350 بادام زمینی در یک لیوان ترکیب شده است. بدون شکر. بدون روغن پالم فقط 100% کیفیت ارگانیک. و بار متمرکز قدرت پروتئین گیاهی.

رژیم نظامی چگونه کار می کند؟

رژیم نظامی

این رژیم در مجموع 7 روز طول می کشد. 3 روز اول طبق برنامه غذایی ثابت خورده می شود. 4 روز دیگر و سپس دوباره با توجه به ترجیحات فردی. اگر هنوز به اندازه کافی سیر نکرده اید، می توانید دورهای بی پایان به آن اضافه کنید – 3 روز رژیم غذایی، 4 روز مهمانی. یک روز نمونه از رژیم غذایی نظامی به این صورت است:

برنامه رژیم غذایی نظامی

صبحانه ناهار شام

1/2 گریپ فروت، 1 تکه نان تست/نان، 2 قاشق غذاخوری کره (بادام زمینی)، قهوه یا چای 1 تکه نان، 1/2 قوطی ماهی تن، قهوه یا چای 100 گرم لوبیا سبز یا نخود، 100 گرم گوشت (هر نوع ) ، 1 سیب کوچک ، 1/2 موز ، 1 پیمانه بستنی وانیلی

در 3 روز رژیم، کمبود کالری ایجاد می شود که در نتیجه می تواند منجر به کاهش وزن شود. بنابراین اگر مستقیماً بعد از 3 روز اول وزن خود را انجام دهید، به احتمال زیاد نتیجه خوشایندی را روی ترازو خواهید دید. با این حال، به دلیل انتخاب کم غذاها و کمبود کالری بالا، این خطر وجود دارد که اثر یویو پس از آن رخ دهد. می توانید نکات و ترفندهایی را برای اجتناب از این موضوع در مقاله ما در مورد اثر یویو بیابید.

اصولاً اصل رژیم نظامی مشابه رژیم روزه متناوب است. در اینجا نیز، مراحل مصرف کالری کاهش یافته با مراحل غذا خوردن عادی جایگزین می شود.

مطالب مرتبط  کالری هویچ پلو چقدر است؟

آیا می توان با رژیم نظامی در دراز مدت وزن کم کرد؟

رژیم نظامی

برای هرکسی که نمی‌خواهد حتی پس از رژیم غذایی وزنی را که از دست داده‌اید اضافه کند، توصیه می‌شود که رژیم غذایی خود را برای همیشه تغییر دهد. این پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. برخلاف رژیم غذایی، یک رژیم غذایی سالم و متعادل هیچ ممنوعیتی را به دنبال ندارد. همه چیز قابل خوردن است. اندازه گیری صحیح بسیار مهم است.

بهترین رژیم غذایی تنها در صورتی کار می کند که بتوان آن را در زندگی روزمره شما ادغام کرد. کاهش وزن به این معنا نیست که فقط برگ کاهو را بجوید و در تمام طول روز شاهد خوردن آن توسط دیگران باشید. جایگزین های خوشمزه زیادی برای خوراکی های مورد علاقه شما وجود دارد.

کرپ با خامه شکلاتی برای صبحانه؟ مشکلی نیست. کرم پروتئین ما برای همه کسانی که دندان شیرین دارند، برجسته است. 85 درصد شکر کمتر 100% شکلات! بهترین از همه: با دستور ما پروتئین‌های ارزشمندی دریافت می‌کنید و برای مدت طولانی سیر می‌مانید.

شما واقعاً می توانید با کمبود کالری متوسط ​​وزن کم کنید. اگر می خواهید بدن خود را حتی پس از تابستان هم احساس خوبی داشته باشید، مهم است که یاد بگیرید یک رژیم غذایی سالم و متعادل بخورید. فعالیت بدنی همچنین کالری می سوزاند و تضمین می کند که همه چیز فشرده و ترد است. در مربی آموزشی ما نمونه هایی از برنامه های آموزشی ساده را خواهید یافت و انگیزه زیادی به دست می آورید.

مطالب مرتبط  ‏ کدام چربی ها برای سلامتی ضرر دارند و چه چربی های خوبند؟

نتیجه گیری ما

در رژیم نظامی شما فقط 1000 کالری به مدت 3 روز می خورید و سپس دوباره به مدت 4 روز به طور معمول غذا می خورید.

هنگام رژیم گرفتن با کمبود کالری بسیار بالا، اثر یویو می تواند رخ دهد.

برای موفقیت طولانی مدت، ما کمبود متوسط ​​و یک رژیم غذایی سالم و متعادل را توصیه می کنیم.

منابع مقاله

در فصل غذا، ما فقط از منابع با کیفیت بالا و مطالعات علمی استفاده می کنیم که از آنچه در مقالات می گوییم حمایت می کند. حتماً دستورالعمل‌های تحریریه ما را بخوانید تا بدانید چگونه مقاله‌های خود را بررسی می‌کنیم تا مطمئن شویم مقالات ما همیشه دقیق، قابل اعتماد و قابل اعتماد هستند.

برای دریافت رژیم غذایی با شماره 09125258034 تماس حاصل فرمایید

×
×

سبد خرید