آیا رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن می شود؟
رژیم غذایی
آیا رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن می شود؟ در جواب به این سوال که آیا رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن می شود؟ بدیهی است که بگوییم: نه! با اینکه در لاغری کم خوری و بهتر بگوییم خوردن غذاهای سالم و آن هم به اندازه تاثیر بسیار زیادی دارد اما به تنهایی […]

آیا رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن می شود؟

در جواب به این سوال که آیا رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن می شود؟ بدیهی است که بگوییم: نه! با اینکه در لاغری کم خوری و بهتر بگوییم خوردن غذاهای سالم و آن هم به اندازه تاثیر بسیار زیادی دارد اما به تنهایی کافی نیست. برای لاغر شدن در فرصت کوتاه باید ورزش کردن را نیز در اولویت قرار دهید. ورزش کردن و حفظ رژیم غذایی مهم ترین فاکتورهایی هستند که با رعایت آن ها می توانید وزن خود را کاهش دهید؛ اما در کنار این موارد، عوامل دیگری نیز وجود دارند که به شما در لاغری کمک خواهند کرد. ما را همراهی کنید که این عوامل را بررسی کنیم:

ژنتیک تاثیر بسیار زیادی در چاقی دارد

رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن نمی شود و باید در کنار آن ورزش کنید؛ اما متاسفانه یک فاکتور بسیار مهم در این موضوع ژنتیک شما است. اگر همه اعضای خانواده به صورت وراثتی چاق هستند کار سختی در پیش دارد. اگر از جمله افرادی هستید که با خوردن آب هم چاق می شوید، ناچار هستید تمام طول زندگی برنامه منظمی برای سالم زندگی کردن داشته باشید. خوب ورزش کنید، خوب بخوابید و همیشه از همه کمتر بخورید.

بیماری های هورمونی را درمان کنید

یکی از مشکلاتی که در اضافه وزن شما تاثیرگذار است، بیماری های هورمونی است. اگر بیماری های هورمونی را درمان کنید، رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن شما خواهد شد. البته با سالم زندگی کردن و ورزش کردن می توان وزن خود را کاهش دهید. این بیماری هایی نظیر تیروئید کم کار که از جمله بیماری های هورمونی است وزن شما در کوتاه ترین زمان ممکن به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. درمان این بیماری ها قبلا از شروع رژیم الزامی است.

خوب بخوابید

داشتن خواب کافی و در زمان درست می تواند در کنار رژیم غذایی و ورزش وزن شما را کاهش دهد. به صورت کلی سالم زندگی کردن این روزها کار بسیار سختی است. خوابیدن قبل از نیمه شب و بیدار شدن در صبح زود در تعادل وزنی تاثیر بسیار زیادی دارد اما متاسفانه هیچ کدام از ما به این مهم اهمیت نمی دهیم.

روان و ذهن خود را آرام کنید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که زمانی که استرس دارید بیشتر از همیشه غذا می خورید. یا دچار پرخوری در زمان افسردگی و عصبانیت می شوید. باید یاد بگیریم که در زمان بحران های روحی بهترین روش را برای آرام کردنمان انتخاب کنیم. پرخوری یکی از روش های کنترل اعصاب است که به سلامت جسمانی آسیب وارد می کند؛ اما دانستن روش های روانشناسی که به کمک چند دوره تراپی حل می شود، روش های بسیار مناسب تری هستند. پس اگر این مشکلات روانی را داشته باشید می توانید به خوبی درک کنید که رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن نخواهد شد.

کلام آخر

با توجه به موارد بالا می توان گفت رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن نمی شود. ورزش کردن، تسلط بر اعصاب، سالم زندگی کردن و درمان بیماری های هورمونی از جمله روش هایی است که در کنار هم باعث کاهش وزن و تناسب اندام شما خواهند شد.

×
×

سبد خرید

آیا رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن می شود؟
رژیم غذایی
آیا رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن می شود؟ در جواب به این سوال که آیا رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن می شود؟ بدیهی است که بگوییم: نه! با اینکه در لاغری کم خوری و بهتر بگوییم خوردن غذاهای سالم و آن هم به اندازه تاثیر بسیار زیادی دارد اما به تنهایی […]

آیا رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن می شود؟

در جواب به این سوال که آیا رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن می شود؟ بدیهی است که بگوییم: نه! با اینکه در لاغری کم خوری و بهتر بگوییم خوردن غذاهای سالم و آن هم به اندازه تاثیر بسیار زیادی دارد اما به تنهایی کافی نیست. برای لاغر شدن در فرصت کوتاه باید ورزش کردن را نیز در اولویت قرار دهید. ورزش کردن و حفظ رژیم غذایی مهم ترین فاکتورهایی هستند که با رعایت آن ها می توانید وزن خود را کاهش دهید؛ اما در کنار این موارد، عوامل دیگری نیز وجود دارند که به شما در لاغری کمک خواهند کرد. ما را همراهی کنید که این عوامل را بررسی کنیم:

ژنتیک تاثیر بسیار زیادی در چاقی دارد

رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن نمی شود و باید در کنار آن ورزش کنید؛ اما متاسفانه یک فاکتور بسیار مهم در این موضوع ژنتیک شما است. اگر همه اعضای خانواده به صورت وراثتی چاق هستند کار سختی در پیش دارد. اگر از جمله افرادی هستید که با خوردن آب هم چاق می شوید، ناچار هستید تمام طول زندگی برنامه منظمی برای سالم زندگی کردن داشته باشید. خوب ورزش کنید، خوب بخوابید و همیشه از همه کمتر بخورید.

بیماری های هورمونی را درمان کنید

یکی از مشکلاتی که در اضافه وزن شما تاثیرگذار است، بیماری های هورمونی است. اگر بیماری های هورمونی را درمان کنید، رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن شما خواهد شد. البته با سالم زندگی کردن و ورزش کردن می توان وزن خود را کاهش دهید. این بیماری هایی نظیر تیروئید کم کار که از جمله بیماری های هورمونی است وزن شما در کوتاه ترین زمان ممکن به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. درمان این بیماری ها قبلا از شروع رژیم الزامی است.

خوب بخوابید

داشتن خواب کافی و در زمان درست می تواند در کنار رژیم غذایی و ورزش وزن شما را کاهش دهد. به صورت کلی سالم زندگی کردن این روزها کار بسیار سختی است. خوابیدن قبل از نیمه شب و بیدار شدن در صبح زود در تعادل وزنی تاثیر بسیار زیادی دارد اما متاسفانه هیچ کدام از ما به این مهم اهمیت نمی دهیم.

روان و ذهن خود را آرام کنید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که زمانی که استرس دارید بیشتر از همیشه غذا می خورید. یا دچار پرخوری در زمان افسردگی و عصبانیت می شوید. باید یاد بگیریم که در زمان بحران های روحی بهترین روش را برای آرام کردنمان انتخاب کنیم. پرخوری یکی از روش های کنترل اعصاب است که به سلامت جسمانی آسیب وارد می کند؛ اما دانستن روش های روانشناسی که به کمک چند دوره تراپی حل می شود، روش های بسیار مناسب تری هستند. پس اگر این مشکلات روانی را داشته باشید می توانید به خوبی درک کنید که رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن نخواهد شد.

کلام آخر

با توجه به موارد بالا می توان گفت رژیم غذایی به تنهایی باعث کاهش وزن نمی شود. ورزش کردن، تسلط بر اعصاب، سالم زندگی کردن و درمان بیماری های هورمونی از جمله روش هایی است که در کنار هم باعث کاهش وزن و تناسب اندام شما خواهند شد.

کلینیک لاغری افشاریان

کلینیک لاغری و تغذیه دکتر افشاریان با هدف ارائه خدمات لاغری و رژیم های لاغری ، درمانی ، ورزشی ، شیردهی ، بارداری و…. به شما عزیزان دست به ارائه خدمات نوین و آنلاین زده تا بتواند گامی پر توان در این صنعت برای شما عزیزان برداشته باشد .

خدمات ما

رژیم لاغری آنلاین

آنالیز کامل بدن با دستگاه

دستگاه آر اف برای لاغری سریع

ارتباط با ما

آدرس : تهران ، میدان کتاب ، ابتدای کوهستان ، کوچه احسان ،

تلفن : 00989031856334

ایمیل : info@afsharian-diet.ir